Widex Werner von Siemensstraat 13, 2712 PN Zoetermeer

Widex

10 Beoordelingen
  • vrijdag09:00–17:30
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag09:00–17:30
  • dinsdag09:00–17:30
  • woensdag09:00–17:30
  • donderdag09:00–17:30
Widex Werner von Siemensstraat 13, 2712 PN Zoetermeer

Over het Bedrijf

Widex hoortoestellen en hoortoestel accessoires. | Widex | Ontdek de mogelijkheden van Widex’s oplossingen en hoortoestellen die passen bij uw levensstijl. Ontdek onze hoortoestellen die geluiden weer tot leven brengen!

Contacten

Bel Ons
0858902010
Werner von Siemensstraat 13, 2712 PN Zoetermeer

Openingstijden

  • vrijdag09:00–17:30
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag09:00–17:30
  • dinsdag09:00–17:30
  • woensdag09:00–17:30
  • donderdag09:00–17:30

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke ingang
  • Rolstoelvriendelijke parking
  • Winkelbezoek mogelijk

Aanbevolen Beoordelingen

P & S T.
27.08.2023
Widex
Goede service
Sjef
25.08.2023
Widex
Jammer dat er geen 10 sterren te vergeven zijn, die tien ********** verdient Widex helemaal. Vanochtend door Patrick geholpen, wat een uitstekende service en top kwaliteit. En die klantvriendelijkheid, super. Wow !
Marcus List
12.08.2023
Widex
DENKT U WIDEX-TOESTELLEN TE GAAN KOPEN?LEES DAN HIERONDER WAT U TE WACHTEN KAN STAANOp dit moment zit ik al 23 dagen te wachten op terugkeer van een bij een Specsavers-filiaal ter reparatie aangeboden WIDEX-apparaat, dat na 14 dagen gerepareerd terug zou zijn. In 30 jaar had ik overigens nog nooit langer dan 7 dagen dagen op een gerepareerd toestel moeten wachten.Het wordt er kennelijk allemaal niet beter op.Na 15 dagen wachten naar de winkel gemaild met de opmerking dat de reparatietijd verstreken was en of ze bij de importeur van WIDEX-hoortoestellen wilden informeren waar mijn gerepareerde toestel bleef, want ik had het idee dat mijn toestel zoek was geraakt.Enige dagen later bericht van de winkel dat ze contact hadden opgenomen met WIDEX. Mijn apparaat was daar inderdaad ZOEK GERAAKT en men was verwoed aan het zoeken...VEEL LIEFS UIT POLENDe volgende dag weer een e-mail van Specsavers:mijn toestel was zowaar terecht!MAAR HET LAG NU ONGEREPAREERD(!!!)IN DE WIDEX-VESTIGING IN POLEN !!!Gekker moet het toch niet worden!Inmiddels was ik het apparaat al 19 dagen kwijt!Na een e-mail naar WIDEX schreef de service manager (SM) dat het allemaal te wijten was aan een verhuizing en een nieuw software programma.En dat WIDEX heel zuinig met mijn apparaat was omgegaan...(Ja, daarom ligt het natuurlijk na 19 dagen nog steeds ongerepareerd in Polen; niemand durft het aan te raken).De SM hoopt verder op mijn begrip (over de misstanden)...Daar moet ik het kennelijk mee doen.Maar volgens de SM ligt mijn toestel waarschijnlijk eind van de week(dat is dus vandaag) na 23 dagen in de Specsaverswinkel in Zwolle.Aldus de SM van WIDEX...Nou, vergeet dat maar!Het is nu al zaterdag en er is geen bericht van Specsavers en/of WIDEX gekomen. De mededelingen van de WIDEX-SM blijken dus niet zo betrouwbaar en zijn kennelijk bedoeld om de gedupeerde klant zoet te houden.Wellicht ligt het apparaat nu (al dan niet gerepareerd) in een Tsjetsjeense WIDEX-vestiging of ergens in Timboektoe.Gelukkig heb ik de geruststellende mededeling van de WIDEX-MANAGER dat WIDEX heel zuinig met mijn hoorapparaat omgaat.Je moet alleen afwachten of je je eigendom ooit nog terug zal zien.In ieder geval is er nog steeds geen einde gekomen aan deze lijdensweg.

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Werner von Siemensstraat 13, 2712 PN Zoetermeer
Widex