Mauritskliniek Louis Couperusplein 2, 2514 HP Den Haag

Mauritskliniek

103 Beoordelingen
  • vrijdag08:00–17:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag08:00–17:00
  • dinsdag08:00–17:00
  • woensdag08:00–17:00
  • donderdag08:00–19:30
Mauritskliniek Louis Couperusplein 2, 2514 HP Den Haag

Over het Bedrijf

Mauritskliniek Den Haag - Mauritskliniek | Lees hier alles over de openingstijden, locatie, mogelijke behandelingen en werknemers van de Mauritskliniek in Den Haag, of maak direct een afspraak.

Contacten

Bel Ons
+31886287400
Louis Couperusplein 2, 2514 HP Den Haag

Openingstijden

  • vrijdag08:00–17:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag08:00–17:00
  • dinsdag08:00–17:00
  • woensdag08:00–17:00
  • donderdag08:00–19:30

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke ingang
  • Rolstoelvriendelijke parking
  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Toilet
  • Gerund door een vrouwelijke ondernemer
  • Neemt nieuwe patiënten aan

Aanbevolen Beoordelingen

ASE POST
25.10.2023
Mauritskliniek
Ben dit jaar en eind 2021 tot volle tevredenheid geholpen en behandeld door dermatoloog Haemers. Prettige en ccorrecte receptie. Ook de ondersteuning van de assistentes(n) : super vriendelijk en bekwaam. Voor mij niets dan lof.
Sarah
05.10.2023
Mauritskliniek
Na alle reviews gelezen te hebben heb ik alsnog een gokje gewaagd om een afspraak te maken. Wat een drama!Erg onprofessioneel en afspraak wordt last minute afgezegd terwijl ik hier speciaal vrij voor heb geregeld. Bespaar aub de moeite en maak elders een afspraak!Bespaart een hoop gedoe
Shanna Leegstra
06.09.2023
Mauritskliniek
Ik was terughoudend vanwege de negatieve reacties. Ik ben al meerdere malen voor mijzelf en mijn dochter bij de mauritskliniek geweest. Altijd vriendelijke mensen, snel geholpen, ook aan telefoon en afspraken worden nagekomen.
Stap Vogel
06.09.2023
Mauritskliniek
Kwam.voor ontsierd rechterbeen werd me geadviseerd links ook te laten doen nu links brandplek van binnen met pijn ,rechterbeen nog net zo lelijk als ervoor met eigen risico erbij ruim 700 armer maar ik laat het er niet bij zitten ga na de pasen contact opnemen
Ivana Gomes Durão
22.08.2023
Mauritskliniek
Een ongelofelijke opeenstapeling van misstanden.Een vlekje op mijn huid werd gecontroleerd. De dermatoloog wilde het verder laten onderzoeken. De uitslag was negatief. Toen ik vroeg naar de aanleiding voor het onderzoek, was het antwoord: “omdat u zich zorgen maakte”. Dat verbaasde me. Of ik me wel of niet zorgen maakte was niet ter sprake gekomen en het nader onderzoek was zeker niet op mijn aandringen. Door dit onderzoek ging de rekening wel van €135 naar €440.Ik heb een klacht ingediend waarbij ik vroeg naar de medische grond voor het nader onderzoek en waar ik wees op foutieve informatie over de tarieven. Op de website stond namelijk dat de tarieven van de Mauritskliniek niet hoger waren dan bij reguliere ziekenhuizen, terwijl dat wel het geval bleek te zijn.Mijn brief werd geantwoord door de klachtenfunctionaris, die de Mauritskliniek alleen maar ging verdedigen, in plaats van zich als bemiddelaar op te stellen, zoals wettelijk bepaald.Omdat ook na telefonisch contact en mailwisseling nog steeds geen medische grond voor het onderzoek werd genoemd en omdat de kliniek nog steeds weigerde de tarieveninformatie op de website aan te passen, heb ik opnieuw een brief geschreven, waarin ik ook inzicht vroeg in mijn dossier, wat een patiëntenrecht is.Toen kreeg ik een volledig andere reactie. Er werd me toegezegd dat de rekening teruggebracht zou worden tot alleen de kosten van het consult en dat de tarieveninformatie op de website zou worden aangepast. Mijn dossierinformatie heb ik niet gekregen.Na 3 maanden had ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen en heb ik weer contact opgenomen. De klachtenfunctionaris gaf aan het alsnog in orde te gaan maken, maar wilde weer een deel van de kosten van het onderzoek in rekening brengen. Ik heb moeten verwijzen naar de toezegging van 3 maanden geleden om alsnog een terugbetaling van alle kosten boven die van het consult te krijgen.
adnan adnan
19.08.2023
Mauritskliniek
Meer dan zes jaar gaan erheen Verbeter mijn situatie niet. Ik heb last van jeukende klap roodheid Alle crèmes en zalven hebben me niet geholpen Artsen daar doen geen volledig onderzoek van de huid. .Huidbiopsie bijvoorbeeld اAlle artsen zijn er. Hun antwoord is nietik weet het niet ik kan het nie Er is een arts die ervaring heeft in het veld, maar het boeken van een afspraak met hem heeft maanden nodig dr munardi
J Bilzarian
04.08.2023
Mauritskliniek
Oplichters!!!!De dermatoloog en de baliemedewerkster hebben mij beiden niet op de hoogte gesteld van de kosten die in rekening worden gebracht bij het voeren van een telefonisch gesprek. Ik had gebeld naar de dermatoloog om een korte (niet erg dringende) vraag te stellen, met in de veronderstelling dat dat zomaar kan. Echter is er achteraf circa 100 euro in rekening gebracht voor deze paar minuten bellen. Zowel de dermatoloog als de baliemedewerkster hadden mij hiervan op de hoogte moeten brengen. Ik vind dat dit echt niet kan. Verder was de persoonlijke aandacht tijdens de behandeling erg slecht. Er wordt ongeïnteresseerd gedrag vertoont en alles wordt snel 'afgeraffeld' om binnen de beperkte tijd te blijven.
Vito NL
26.07.2023
Mauritskliniek
Mijn vriendin is bij deze kliniek geweest. Ze maken afspraken, zeggen deze zelf af, en beweren daarna dat jij hem hebt afgezegd. Daarna brengen ze hoge kosten in rekening, en bellen levert steeds een ander verhaal op. En blijkbaar zijn er meer met deze ervaring. Bizar dat dit mag.
Samira Fares
26.07.2023
Mauritskliniek
Super tevreden met Dr. A. Hogewoning (dermatoloog).Wordt ook vrij snel geholpen en de dokter denkt met je mee.
Sonia X
23.07.2023
Mauritskliniek
Inmiddels is mijn klacht naar behoren opgelost. De nota die ik inderdaad ontving is gecrediteerd.Een kind van 14 die net door weer en wind zich vanuit school naar de Mauritskliniek heeft gehaast wegsturen omdat hij 7 minuten te laat is? Bij de Mauritskliniek doen ze het gewoon. Zelf lopen ze natuurlijk noooooit uit. Ik verdenk ze er zelfs van dat ze op deze manier gewoon makkelijk cashen, en zo hun uitlooptijd verkorten.Want natuurlijk krijgen we gewoon een rekening toegestuurd. Mijn huisarts raadde mij deze kliniek aan, ik heb mijn huisarts hoog zitten maar ik was wel wat argwanend toen ik de dramatische reviews zag. Wilde het toch een kans geven, maar helaas, voor mij ook een slechte ervaring. Voortaan ga ik naar de Statenkliniek. Dan maar de rekeningen voorschieten.

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Louis Couperusplein 2, 2514 HP Den Haag
Mauritskliniek