Le Petit Marin Boutique Hotel Rotterdam Graaf Florisstraat 70, 3021 CJ Rotterdam

Le Petit Marin Boutique Hotel Rotterdam

142 Beoordelingen
Le Petit Marin Boutique Hotel Rotterdam Graaf Florisstraat 70, 3021 CJ Rotterdam

Over het Bedrijf

Le Marin Boutique Hotels Rotterdam | Officiële Website | Klaar om je te verwonderen over Rotterdam? Le Marin Hotels maakt het je gemakkelijk als sfeervolle thuisbasis in een stad waar het avontuur op je wacht.

Contacten

Bel Ons
+31103118626
Graaf Florisstraat 70, 3021 CJ Rotterdam

Openingstijden

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke ingang
  • Betaalpassen
  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Toilet
  • Bezorging
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • Buiten afhalen
  • LGBTQ+ vriendelijk
  • Afhalen
  • Ter plaatse eten
  • Rolstoelvriendelijke zitplaatsen
  • Alcohol
  • Bier
  • Kindermenu
  • Kleine gerechtjes
  • Koffie
  • Sterke drank
  • Vegetarische menuopties
  • Wijn
  • Diner
  • Catering
  • Dessert
  • Zitplaatsen
  • Bar ter plekke
  • Geschikt voor kinderen
  • Kinderstoelen
  • Gezellig
  • Informeel
  • Groepen
  • Veilige omgeving voor transgenders
  • Accepteert reserveringen
  • Eten 's avonds laat
  • Wifi
  • Gezinsvriendelijk
  • Cocktails
  • Lunch
  • Zitplaatsen buiten
  • Genderneutraal toilet
  • Lekkere cocktails
  • Brunch
  • Live muziek

Aanbevolen Beoordelingen

Andreu Matalí
23.10.2023
Le Petit Marin Boutique Hotel Rotterdam
Hotel a las afueras de Roterdam a unos 2,5km del centro ,bastante mal comunicado.Habitaciones sin armario, sin nevera y mal insonorizadas en las que escuchas tanto los pasos del piso superior cómo la gente de la calle y los pasillos y con la puerta del baño corredera que no cierra y se abre.La recepcionista bastante desagradable,antipática y con pocas ganas de ayudar.La cama,un futón encima de dos somieres individuales.Aire acondicionado centralizado que no puedes regular.Entiendo que lo de boutique" lo ponen para ser más atractivos
Joke Theunisse
22.10.2023
Le Petit Marin Boutique Hotel Rotterdam
Helaas heb ik moeten vaststellen dat er met onze aangifte van diefstal sieraden niets gedaan is. Sieraden zijn gestolen uit dichte make-up tasje. Dit betekent dat er echt in onze spullen is gezocht naar waardevolle spullen. Ondanks dat je kan uitlezen wie er de deur heeft geopend en er camera's hangen, vindt het hotel het kennelijk te veel moeite om tot het pakken van de dader te komen. Dus kan het iedere dag opnieuw gebeuren dat er dingen worden ontvreemd. Dacht even dat er serieus met onze aangifte om gegaan zou worden. Helaas men neemt ondanks belofte geen contact meer op. Dus mensen wees gewaarschuwd
Henny Killaars
20.10.2023
Le Petit Marin Boutique Hotel Rotterdam
Helaas niet tevreden mijn zoon had geboekt er eerst aangegeven bij de boeking dat als je jonger was als 23 je meer borg moet betalen dat vond hij geen probleem want hij wilde samen met zijn vriendin lekker rustig weekendje weg omdat ze 5 jaar samen waren kwamen ze daar aan konden ze niet verblijven en ze kregen ook geen geld terug weg 211.50 helemaal van Limburg naar Rotterdam gereisd voor niks ook nog heel onvriendelijk behandel erg jammer
J J
30.08.2023
Le Petit Marin Boutique Hotel Rotterdam
Kamers schoon maar klein.Erg gehorig je hoort iedereen lopen.Voor mij een reden dit hotel niet meer te boeken.
Jeroen Severs
25.08.2023
Le Petit Marin Boutique Hotel Rotterdam
Slechte service in dit hotel!Kort na aankomst in onze kamer hadden we serieuze lekkage in de badkamer, dusdanig erg dat de kamer onder stroomde. Terwijl het personeel druk was om het op te lossen lieten ze ons bijna een uur in de lobby wachten zonder ons tussen door op de hoogte te stellen of we een nieuwe kamer kregen. We zijn uiteindelijk de stad ingegaan en bij terugkomst hadden ze gelukkig een andere kamer voor ons. Helaas had het hele hotel vervolgens tijdens ons gehele verblijf geen warm water. De volgende ochtend vroegen we hoe ze dit gingen oplossen want koud douchen terwijl het buiten -5 is is absoluut geen pretje. We kregen net zoals het gehele hotel een gratis ontbijt aangeboden, maar hier stond een lange rij omdat iedereen nu een ontbijt had. Wij vonden deze oplossing te mager, maar helaas kon het personeel ons niet helpen en moesten we zelf de manager maar bellen. We hebben in de weken daarna meerdere malen geprobeerd te bellen en te mailen, maar elke keer was er geen manager en werd er beloofd terug te bellen. Dit is nooit gebeurd. Kortom: de crisis management in dit hotel is dramatisch en van klanten service ontbreekt ieder spoor.
Jessica Janssens
23.08.2023
Le Petit Marin Boutique Hotel Rotterdam
Mijn vriend en ik verbleven voor een nacht in dit hotel, maar onze ervaring was helaas niet geweldig. We moesten een borg van 200 euro betalen, in plaats van 100 euro, die ook niet werd aangekondigd bij de boeking. Dit kwam doordat ik, als 21-jarige, de kamer had geboekt, terwijl de maximale leeftijd om te boeken 23 jaar is. Ondanks dat mijn vriend 24 jaar oud is, vonden we deze hogere borgkosten oneerlijk en onnodig.Eenmaal op de kamer aangekomen, ontdekten we helaas een groot spinnenweb boven het bed en stof op de kast. Dit was niet alleen onhygiënisch, maar ook niet aantrekkelijk om naar te kijken.Tijdens het uitchecken van ons verblijf stond er midden in de deur een stofzuiger, wat het voor ons en andere gasten moeilijk maakte om erdoorheen te gaan. Het zou fijn zijn als het hotel bij het schoonmaken van de kamers er rekening mee kan houden om de stofzuiger op een meer geschikte plaats te zetten, zodat de doorgang niet geblokkeerd wordt en gasten hier geen hinder van ondervinden.Al met al was ons verblijf in dit hotel niet wat we hadden verwacht. De hogere borgkosten voelden oneerlijk en de netheid van de kamer liet te wensen over. Hopelijk kan het hotel deze kwesties aanpakken om toekomstige gasten een betere ervaring te bieden.
Marjolein
14.08.2023
Le Petit Marin Boutique Hotel Rotterdam
Prima hotel. Knusse kamer, klein maar met alles wat je nodig hebt. Lekker bed en heerlijk stil. Wel heel raar dat we een borg van 100 euro moesten betalen en nog raarder dat het 4 dagen duurt voordat die weer terug gestort wordt.
Björn Kroezen
11.08.2023
Le Petit Marin Boutique Hotel Rotterdam
Ja waar zal ik beginnen bij aankomst is de deur opslot en niemand aanwezig.Eindelijk werd de deur geopend het inchecken was een drama.De man sprak gebrekkig engels en geen nederlands wat bij de mensen voor mij een groot probleem was.Na het inchecken moest ik wachten op een vriend en vriendin waar bij hun kamer nog niet eens was schoon gemaakt zij hebben ruim anderhalf uur gewacht.DE KAMER.De kamer was erg klein zo leek het eerder een 1 persoons kamer dan een 2 persoons.Ik heb voor 1 nacht geboekt en moet er niet aan denken langer te liggen.De handdoeken in de badkamer hadden een penetrante geur.En het bed leek niet fris hier kwam ik sochtends achter toen ik onder de rode vlekken uit mij bed kwam.Kortom eens en nooit weer.
Thomas Delemarre
29.07.2023
Le Petit Marin Boutique Hotel Rotterdam
Heel charmant en mooi boutique hotel in een rustige buurt en toch op wandelafstand van de binnenstad. Het personeel is SUPER vriendelijke en behulpzaam, vooral de dames aan de receptie bij Le Marin en de dame die het ontbijt verzorgde.Het ontbijt is heel verzorgd en uitgebreid, maar de service maakt het compleet! De producten zijn allemaal vers (ook de vruchtensapjes) en er is voldoende aanbod.De kamers zijn heel netjes en proper en zijn voorzien van een ruime en mooie badkamer. De tweepersoonskamer op zich was naar ons gevoel net iets te compact om een comfortkamer te zijn (bv weinig plaats om de bagage te laten), maar al bij al stoorde het niet heel erg. De kamer was voorzien van een koffiemachine en waterkoker en de kluis was gratis beschikbaar.Omdat we meededen aan de Rotterdam Marathon was er nog een kleine attentie van het hotel uit wat zeer geapprecieerd werd. De service hier was echt top! Complimenten aan het persoon wat ons geholpen heeft! Als we terug gaan naar Rotterdam weten we alvast waar te verblijven!
Kim Schuurman
25.07.2023
Le Petit Marin Boutique Hotel Rotterdam
de kamers waren erg gehorig. we hebben van alle activiteiten van de buren kunnen meegenieten. Ook moesten we 100 borg betalen wat niet van te voren was verteld. wij hadden ontbijt erbij geboekt. Bij aankomst vertelde ze over dat ze met een tijdslot werkten en dat het van 10-11 u kon. volgende ochtend 10 u waren we bij het ontbijt, die nog 2 minuten lopen van het hotel af was, en werd ons verteld dat we te laat waren, ze hadden niet meer op iemand gerekend. het ontbijt werd dus ook niet bijgevuld. we mochten toch nog plaatsnemen maar ze gingen druk om ons heen aan de schoonmaak en ze bleven praten over dat we te laat waren waar wij bij zaten. al met al 2 bijna niks gegeten en met 10 minuten stonden we weer buiten . nooit weer dus, erg onvriendelijk

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Graaf Florisstraat 70, 3021 CJ Rotterdam
Le Petit Marin Boutique Hotel Rotterdam