Princess Household Appliances B.V. Swaardvenstraat 65, 5048 AV Tilburg

Princess Household Appliances B.V.

21 Beoordelingen
  • vrijdag08:30–17:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag08:30–17:00
  • dinsdag08:30–17:00
  • woensdag08:30–17:00
  • donderdag08:30–17:00
Princess Household Appliances B.V. Swaardvenstraat 65, 5048 AV Tilburg

Over het Bedrijf

For moments that matter | Princess | Princess offers innovative and luxurious small domestic appliances that bring a smile to your face and make your life a lot easier. Check out our new website!

Contacten

Bel Ons
0885940400
Swaardvenstraat 65, 5048 AV Tilburg

Openingstijden

  • vrijdag08:30–17:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag08:30–17:00
  • dinsdag08:30–17:00
  • woensdag08:30–17:00
  • donderdag08:30–17:00

Kenmerken

  • Winkelbezoek mogelijk

Aanbevolen Beoordelingen

Sander Mortier
25.10.2023
Princess Household Appliances B.V.
De Princess Aerofryer werkt geweldig. Een betaalbaar en mooi product.
toine van zijp
25.10.2023
Princess Household Appliances B.V.
Gewoon aardige en behulpzame mensen, leuk bedrijf om naar toe te gaan.
Nico Cost
21.10.2023
Princess Household Appliances B.V.
Dit bedrijf verschuilt zich achter regels i.p.v. klanten echt service te geven. Ik heb twee jaar garantie op een broodrooster en heb alleen de pakbon en geen aankoopbon meer. Deze broodrooster veroorzaakt in twee verschillende woningen kortsluiting en Princess weigert dit te onderzoeken of serieus te nemen. Was een kleine moeite geweest om dit op te pakken en echt service te verlenen. Jammerlijke klantenservice, dit was het laatste product wat ik van ze heb gekocht.
Karin Snel-Rekkers (Kaatje79)
19.10.2023
Princess Household Appliances B.V.
Op 24-6-2020 een Princess Black Label Raclette 8 aangeschaft en deze hebben wij in de afgelopen paar jaar max. 10 x gebruikt maar nu laat de toplaag van de bakplaat helemaal los. Nu wil Princess omdat de garantieperiode voorbij is, mij absoluut niet tegoed komen met nieuwe platen. Je mag toch ook uitgaan van een te verwachten levensduur van een apparaat, maar ook daarmee doet men niets! Ik kan voor € 24,- 2 nieuwe platen kopen welke ik dan in augustus zou kunnen ontvangen. Hele slechte service dus en ik zal zeker geen Princess meer kopen!
Michael
28.09.2023
Princess Household Appliances B.V.
Geen klachten over de klantenservice an sich. Wel over het niet hebben van onderdelen voor producten. Wij hebben een Water Machine Top van Princess, daar zit een CO2 Canister in, ook van princess. Deze is niet na te vullen, en is nu leeg. Maar Princess heeft geen CO2 canisters ter vervanging van de lege.. Opzoek naar wat anders dus.Als Antwoord op Princess:Ja dat is de enige oplossing.Ik vind het persoonlijk gewoon slecht dat onderdelen/verbruiksgoederen zo snel uit jullie assortiment gehaald worden. Beetje zoals de tv fabrikanten stoppen met software updates na veel te kort support geleverd te hebben. Ik snap het idee er achter ook wel, maar vind het alsnog iets slechts. Voor de rest, nogmaals, geen klachten over de service die werd verleend aan de telefoon.
Koos Sjerp
01.09.2023
Princess Household Appliances B.V.
Goede werking van de airfryer Princess 182020
Kitty Kegelaar
29.07.2023
Princess Household Appliances B.V.
Wat een zeer slechte service.2x gebruikt, steel eraf.FAMILY WONDER WOK.EN GEEN GARANTIE.Jullie doen hier niks mee,schandalig.Mijn advies koop niets van Princess.Daar krijg je spijt van.
Dimitri Klein
23.07.2023
Princess Household Appliances B.V.
Firma wirbt mit den Features, die nicht unterstützt werden! Unverschämtheit!!!Ein smarter" Wasserkocher Princess Moments 236060 mit Amazon Alexa Logo auf der Verpackung- hat keine Alexa Unterstützung! Es gibt einfach keinen Skill.Einfach nur peinlich!!"

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Swaardvenstraat 65, 5048 AV Tilburg
Princess Household Appliances B.V.