Gemeente Apeldoorn Marktplein 1, 7311 LG Apeldoorn

Gemeente Apeldoorn

177 Beoordelingen
  • vrijdag08:30–12:30
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag08:30–17:00
  • dinsdag08:30–17:00
  • woensdag08:30–17:00
  • donderdag08:30–19:30
Gemeente Apeldoorn Marktplein 1, 7311 LG Apeldoorn

Over het Bedrijf

Gemeente Apeldoorn - Waarmee kunnen we u helpen? | Gemeente Apeldoorn | Regel uw zaken met het gemeentehuis. Ontdek wat er te beleven is in Apeldoorn. Bekijk de projecten van de gemeente. Kom in contact met de gemeenteraad en het college van B&W.

Contacten

Bel Ons
Marktplein 1, 7311 LG Apeldoorn

Openingstijden

  • vrijdag08:30–12:30
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag08:30–17:00
  • dinsdag08:30–17:00
  • woensdag08:30–17:00
  • donderdag08:30–19:30

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke ingang
  • Rolstoelvriendelijke parking

Aanbevolen Beoordelingen

Stefan Groot
16.10.2023
Gemeente Apeldoorn
Had hier te maken met ambtenaren die - om praktische redenen - welbewust in strijd met de wet handelden. Een dergelijke handelswijze vind ik schadelijk, omdat dit het vertrouwen van burgers in de overheid aantast.
Gea Ribbink
11.10.2023
Gemeente Apeldoorn
Lastig met een rolstoel eerst met de lift naar boven en dan buitenom heuvel op en dan kun je met de rolstoel naar binnen
Bob Boersma
24.09.2023
Gemeente Apeldoorn
Duidelijke info en tevens herinnering vooraf, vriendelijk en ruim op tijd geholpen, óók bij binnenkomst.
de Galan
18.08.2023
Gemeente Apeldoorn
Onlangs werkte ik als kok bij het stadhuis te Apeldoorn. Ik had als tweede chef een bib gourmand gewonnen in een driemans keuken als tweede chef. Dus ervaring genoeg. Voorheen had men op het stadhuis geen kok gehad met een diploma, of ervaring. Een van de drie managers (vermaat) had voor de honderden klanten gekookt. Dat lijkt mij legaal onverantwoord. Dit was echter niet het enige probleem van het bedrijf. Chaos op elk front. Men stelde voor de rest mensen met autisme aan als hulp, wat op zich een goed ding is, maar er wordt echter wel verwacht een professioneel product af te leveren. Als men op een donderdag 560 klanten heeft, dan begrijpt u dat een kok niet voldoende is om de zaak op ordentelijke wijze te laten verlopen. Wat ik verder aantrof was een systeem zoals men zelden ziet. Geen infrastructuur; twee steel pannetjes waar een mens voor functies van ruim over de honderd mensen rip lappen moet aanschroeien, terwijl op dezelfde tijd men voor de lunch een salade bar etc moet klaar hebben. Een oven, en een vier pit elektrisch fornuis. Geen infrastructuur; twee drie spatulas, van huis tuin en keuken kwaliteit.Chaos regeerde. Mijn vraag om nog een kok aan te stellen werd beantwoord met: dat gaat niet gebeuren. Geen agenda waar mensen kunnen zien dat als er verschillende functies zijn, er niet nog meer kunnen worden geboekt, simpelweg omdat men daar de capaciteiten, de apparaten niet voor heeft om het te kunnen bolwerken. Daardoor een veel te grote werkdruk, en geen overzicht over de talloze functies, werken velen te lang, onder een te grote werkdruk. Daar heeft men professionele mensen voor nodig en een juiste infrastructuur om dit op een juiste wijze te kunnen afwerken. Voorts was er een onrealistisch idee over het menu zelf. Men wenste dat 80% van de recepten vegan waren. Omdat er slechts 162000 vegans in Nederland wonen, en omdat het over een publieke ruimte gaat; een gemeentehuis, leek het mij een goed idee om voor de behoeften van alle burgers te koken, niet slechts voor een selecte kleine groep. Dus stelde ik voor twee vegan, twee vegetarische, een vlees en een vis salade te hebben voor de bar. Bij mijn ontslag werd vervolgens gezegd dat ik niet vernieuwend genoeg was geweest… ook vertelde men mij dat ik te negatief was. Die negativiteit kwam voort uit het feit dat ik zei, dat men de klanten geen verpieterde groenten zou moeten voorzetten, wat wel gebeurde voordat ik daar begon. Verschillende werkkrachten gaven aan niet meer te willen werken in de keuken, en sommigen spendeerde uren op hun telefoon. Toen ik daarop zei dat het zinnig zou zijn lui aan te nemen die willen werken, werd dit gezien als negatief. Toen ik aanwees dat een van de lui die hielpen in de bijkeuken vlessen had staan met water om zijn achterste schoon te maken (een cultureel iets) wees ik er op dat me dat hygiënisch gezien onverantwoord leek. Ook dit werd gezien als negatief. Bakken vol eten wordt weggegooid. Dus zei ik na een week, waarom niet dit eten naar tehuis van daklozen brengen (drie op loopafstand) na een maand was daar nog niks van terecht gekomen. Mijn nog steeds volgens mij reële vraag. Waarom drie managers, en slechts ruimte voor een kok. Als een kok ervaring heeft, waarom luisteren die drie managers, zonder ervaring in goede keukens, niet naar hem? Met de juiste apparatuur, en de juiste organisatie zou een prachtige keuken kunnen worden opgezet. Maar ja… het ziet er niet naar uit dat dit te gebeuren staat. Daarbij werd duidelijk dat men op donderdagavond voor de politici kookte, die daar niets voor betaalden. Bij omnizorg, op steenworp afstand, moet men als dakloze wel voor de maaltijd betalen. Dat is Nederland.
Marianne Wienke
13.08.2023
Gemeente Apeldoorn
Paspoort aanvragen thuis voorbereid. Ben snel geholpen met check van alle gegevens en afgeven van pasfoto
Marjo van der zee
28.07.2023
Gemeente Apeldoorn
Vriendelijke ontmoeting en goed te woord gestaan.
Richard Verholt
24.07.2023
Gemeente Apeldoorn
Direct geholpen door een zeer vriendelijke mevrouw.
Bert Klooster
23.07.2023
Gemeente Apeldoorn
Het parkeerbeleid is hommels in het centrum ik kan alleen terecht in de qparkKrijg daar alleen een peperdure parkeerplaats omdat de gemeente afhankelijk is van een commerciële partyEn mijn geen parkeervergunning kan aan bieden schandalig gewoon hier moet iets aan gebeuren

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Marktplein 1, 7311 LG Apeldoorn
Gemeente Apeldoorn