Liander Melkemastate 2, 8925 AP Leeuwarden

Liander

73 Beoordelingen
  • vrijdag08:00–17:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag08:00–17:00
  • dinsdag08:00–17:00
  • woensdag08:00–17:00
  • donderdag08:00–17:00
Liander Melkemastate 2, 8925 AP Leeuwarden

Over het Bedrijf

Bij u thuis | Liander | Netbeheerder Liander legt kabels en leidingen aan en beheert het energienetwerk in uw regio. Uw meterkast is erop aangesloten en die van 3 miljoen andere woningen en bedrijven.

Contacten

Bel Ons
+31885426444
Melkemastate 2, 8925 AP Leeuwarden

Openingstijden

  • vrijdag08:00–17:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag08:00–17:00
  • dinsdag08:00–17:00
  • woensdag08:00–17:00
  • donderdag08:00–17:00

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke ingang
  • Rolstoelvriendelijke parking

Aanbevolen Beoordelingen

Richard (Driver)
19.10.2023
Liander
overlast van meneer met liander bus die onnodig toetert vanuit de bus naar de schreeuwende bewoner aan Pilotenweg! En negeert volledig het overlast bord met niet toeteren aub volledig! Erg jammer kleine moeite om rekening te houden.
Auke De Graaf
02.10.2023
Liander
Al 10 maanden aan het wachten op groep verzwaring. Met het oog op verduurzamen., een warmtepomp geïnstalleerd zonnepanelen op het dak koken op inductie alles in de vloerverwarming. Kan er alleen geen gebruik van maken. Als je belt krijg je 0 info over hoelang het nog gaat duren. Hoop niet dat we een koude winter krijgen.
Tim van lingen
27.09.2023
Liander
Waardeloos bedrijf, je kan wel aanvraag doen ze komen tochn ooit opdagen. Ik wacht al een jaar en heb ze al 10 tallen keren in gesprek gehad maar telkens wordt er gezegd nog even te wachten. Men pasgeboren baby kan straks niet in de badkamer verschoond worden doordat wij de kachel niet kunnen gebruiken.
Mark Kingma
19.09.2023
Liander
Waardeloze hut, je krijgt geen telefonisch contact. Na 40 min wachten een onwillende klantenservice medewerker aan de lijn; dat kan wel 7 maanden duren meneer, maar we hebben voor u het versnelde proces in werking gesteld. En hoe lang duurt dat dan? Dit maximaal 7 maanden, dat zijn toch geen antwoorden? Beetje betrokkenheid, we moeten allemaal groen maar de energiemaatschappijen hebben hun zooi niet voor elkaar.
Sybrand Hellinga
12.09.2023
Liander
Als sinds juni in afwachting van een 3 fase aansluiting in de meterkast, zowel telefonisch als per mail niet te bereiken, wat een slecht bedrijf.
Tom Louwman
30.08.2023
Liander
Aanvraag gedaan voor een slimme meter, aangezien liander zonder communicatie een “domme” meter plaatste in onze nieuwbouwwoning. Bedrag betaald en na een maand totaal geen response betreffende plaatsing. Met z’n allen aan het dynamische contract om te besparen, maar liander werkt niet mee. En de eindfactuur voor rekening klant, bedankt!
Robin Veenstra
03.08.2023
Liander
Monopolist en schuift dit ook niet onder stoelen of banken. Geven elke keer andere beloftes / informatie aan de telefoon maar weigeren te informeren via mail of brief. Intussen zit de consument met de gebakken peren.
Bert Boots
26.07.2023
Liander
Er wordt mij gevraagd foto's up te loaden van de meterstanden. Had ik eindelijk de foto's lukt het niet met verzenden. Kan ik weer naar beneden om die K foto's te maken wat ik al 10 keer heb geprobeerd. Wat een vreselijke website/designer. Ik geef het op stuur maar iemand langs om te controleren of het klopt wat er in mijn huis gebeurd. En by the way , waar blijft mijn slimme meter ? Ik wacht al een jaar.

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Melkemastate 2, 8925 AP Leeuwarden
Liander