Max Rental Rivium Boulevard 22, 2909 LK Capelle aan den IJssel

Max Rental

125 Beoordelingen
  • vrijdag09:00–17:30
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag09:00–17:30
  • dinsdag09:00–17:30
  • woensdag09:00–17:30
  • donderdag09:00–17:30
Max Rental Rivium Boulevard 22, 2909 LK Capelle aan den IJssel

Over het Bedrijf

Home |

Contacten

Bel Ons
+31107640518
Rivium Boulevard 22, 2909 LK Capelle aan den IJssel

Openingstijden

  • vrijdag09:00–17:30
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag09:00–17:30
  • dinsdag09:00–17:30
  • woensdag09:00–17:30
  • donderdag09:00–17:30

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke parking

Aanbevolen Beoordelingen

Jacqueline Van Waardhuizen
25.10.2023
Max Rental
Mijn zoon en vriendin zijn dringend op zoek naar een woning waar ik borg voor zou staan. Om te kunnen meedoen moet je n maand huur aanbetalen, zonder een contract te hebben gezien. Na het zien van dit contract, zeer eenzijdig en afwijkend van afspraken en vol met fouten, haken we af..de som die aanbetaald is krijgen we niet terug. Schijnbaar is deze makelaar niet op de hoogte dat deze handelswijze verboden is. Best vreemd! Ze zijn eerder al door de autoriteit consument en markt op de vingers getikt. Dus geen zaken mee doen. Oplichters en er komt een claim jullie kant op!
Chay
25.10.2023
Max Rental
Onprofessioneel en onkundig personeel. In het begin discussies gehad over de dreigmails dat ik iedere paar maanden verplicht een controle moest laten plaatsvinden. Ik huurde de woning al, toen de eigenaar de woning verkocht is max rental als tussenpartij gekomen, maar wel met mijn oude contract, waarin niets staat over controles. Mevrouw de directeur noemt zichzelf specialist in huurdersrechten, maar ook al stond ik in mijn recht, is me gevraagd om medewerkers niet meer lastig te vallen en gewoon mee te werken. Deed ik dit niet, dan dreigde ze de politie in te schakelen, een melding te doen bij de gemeente over dat ik een hennepkwekerij heb en krijg ik geen huurdersverklaring meer. Maar het is geen dreigmail.. en dan komt er nog bij dat de e-mails die ik terug krijg door de toon ervan nog frustrerender zijn dan de situatie zelf.Al het contact ging per mail, toen ik terug wilde komen op een melding die ik per mail gedaan had, werd gevraagd of ik eerst een account aan wil maken op een website en een nieuw ticket wil aanmaken. Sorry, maar ik kom terug op ons eerder contact, dan kun je me toch gewoon de status vertellen? Goed.. ticket aangemaakt, reactie terug gehad dat ze erachteraan gaan. Verder nooit een melding meer gehad per e-mail, enkel tot voorkort een melding dat het ticket gesloten is omdat ik niet reageer. Nee, ik log niet elke dag in op dat platform, ik had wel een telefoontje verwacht. Echt, de communicatie was verschrikkelijk, maar is nu nog meer achteruit gegaan. Chapeau.. na een half jaar nog steeds mijn melding niet opgelost.
Marjolein
24.10.2023
Max Rental
Ik raad Max Rental absoluut NIET aan. Na 2 jaar wordt je er hoe dan ook uitgegooid omdat ze dan weer een nieuwe huurder willen. Als er gebreken zijn negeren ze je en lossen ze het niet op.Bij ons ging de voordeur niet op slot, dit hebben we meteen gemeld en we hebben daar nooit reactie op gehad.En dan nog even over de borg, daar moet je echt voor vechten, want die geven ze niet zomaar terug. Na minstens 5x per dag blijven bellen konden ze geen bewijs vinden voor wat in het uitcheck rapport werd gezet. En na het beginnen met dreigen van rechtsbijstand kregen we uiteindelijk toch onze borg terug (wel veel te laat).Dus naast dat ze overal veel te veel geld voor vragen en je bizar veel persoonlijke documenten moet aanleveren om te huren is het een erg onprofessionele verhuurmakelaar.
Cas van Baarle
30.09.2023
Max Rental
Zeker niet mee akkoord gaan. Dit bedrijf neemt het niet nauw met de wet, onder meer door onrechtmatige en hele hoge servicekosten met losse voorrijkosten te rekenen, je moet een aanbetaling doen en al je gegevens doorgeven voor je een huurcontract ontvangt en dat huurcontract is niet op te slaan en is ook zeer onredelijk. Verder slecht bereikbaar en ondanks dat je als huurder alles binnen 24 uur moet regelen, werken zij erg langzaam. Zelfs als je erg omhoog zit voor een woning raad ik deze partij af.
Tushar Binda
17.08.2023
Max Rental
Ik ga vorige week een huis bezichtigen. Ik denk dat wordt m. Vervolgens krijg ik een reactie dat de eigenaar het te ver in de toekomst vindt. Dit heb ik al weken geleden geroepen dat het per 1 mei was maargoed.Jullie schrijven de eigenaar bepaald. Volgens jullie mail hadden jullie vooraf al voorgelegd dat ik per 1 mei 2023 en met een hond iets wilde huren. Met andere woorden houdt een ander voor de gek. En ja ik heb inmiddels wat gevonden voa een BETROUWBARE makelaar die vooraf geinformeerd heeft bij de eigenaar zoals het hoort.
Vington wendell
29.07.2023
Max Rental
Geen Aanrader deze organisatie!!!!!!MENSEN KIJK AUB VERDER....de mensen (jongelingen die in de bedrijf werkt)belachelijk onprofessioneel.mailtjes worden vergeten,ik moest vechten voor mij borg en dan klopt het ook niet. ZIELIG,ONDESKUNDING BEDRIJF....IK HEB ER GEEN WOORDEN VOOR.dus mensen KIJK AUB VERDER VOORDAT JIJ MET DEZE MENSEN I ZEE GAAT.. als jij goede recensies wilt als bedrijf moet jij dat eerst oprecht verdienen
Samantha Arnold
23.07.2023
Max Rental
Een hele heftige lekkage gehad door de bovenburen, waardoor het huis onbewoonbaar was verklaard en ik gewoon de volledige huur moest door betalen. Moest elke dag 100x overal achteraan bellen. Na de checkout beloven ze binnen 4 weken de borg terug te betalen, inmiddels zijn we 10 weken verder en wordt er niet gereageerd op mails en zijn ze telefonisch zowat onbereikbaar.
Ayoub El asrihi
23.07.2023
Max Rental
Een tip nooit huren bij maxrentals, Scheelt je heel veel hoofdpijn. Borg die je niet terugkrijgt en gebreken op jou af proberen te schuiven die er al zijn. In een woord te beschrijven als geldklopperij.
Kae Vogelzang
23.07.2023
Max Rental
Mijn advies is om niet eens te gaan bezichtigen bij Max Rentals. Ik heb nu een aantal keer bij ze bezichtigd en het was elke keer even slecht. Vandaag stond ik zonder overdrijven met 100 mensen bij een huis (ik heb tot 90 geteld en toen er mensen bij bleven komen stopte ik maar). De advertentie was mooi en de woning was beschikbaar voor onbepaalde tijd, zo stond het er tenminste. Het was lang wachten, maar de woning zag er beter uit dan de eerderen. Toen vroeg ik gewoon om zeker te zijn of de woning voor onbepaalde tijd was, en was het antwoord 'nee, 2 jaar'. Toen ik vroeg waarom dit niet in de advertentie staat kreeg ik geen zinnig antwoord. Ik draaide me om, en terwijl ik me naar buiten wurmde hoorde ik de makelaar nog aan iemand vertellen dat 100 man inderdaad wel veel was, want normaal verwachten ze 50 tot 60 mensen bij hun woningen. 50 tot 60. Als je veel vrije tijd en geen andere opties hebt is het een avontuur om te proberen, maar als je liever daadwerkelijk kans maakt op een huis is het misschien beter om elders een poging te wagen, bij voorkeur bij een makelaar die niet liegt in zijn advertenties.
Darling Becker
22.07.2023
Max Rental
Denk 10 keer voor dat u bij deze makelaar een woning wilt gaan huren.Deze makelaar is onbetrouwbaar, niet professioneel en doet aan opgelichterij. Ze verhuren woningen die je geld niet waard zijn en willen ook nog over jouw rug geld maken. Deze makelaar heeft namelijk een gedeelte van mijn borg ingehouden. Bij de eindinspectie was alles goed en heb ik alles netjes ingeleverd en erook nog voor getekend. Achteraf krijg ik te horen dat er allerlei dingen nog in de woning moet gebeuren en dat ik voor de kosten moet opdraaien . En kunnen ze mij geen echte professionele factuur sturen met wat de werkelijke kosten zijn. Hiermee wil ik zeggen KIJK UIT als u bij deze makelaar gaat huren!

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Rivium Boulevard 22, 2909 LK Capelle aan den IJssel
Max Rental