de Bijenkorf Hoofdkantoor Haaksbergweg 34, 1101 BX Amsterdam

de Bijenkorf Hoofdkantoor

78 Beoordelingen
  • vrijdag08:00–18:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag08:00–18:00
  • dinsdag08:00–18:00
  • woensdag08:00–18:00
  • donderdag08:00–18:00
de Bijenkorf Hoofdkantoor Haaksbergweg 34, 1101 BX Amsterdam

Over het Bedrijf

de Bijenkorf • Korting tot 70% • Snelle bezorging | Het mooiste voor minder tijdens de UITVERKOOP bij de Bijenkorf. Nu nog meer artikelen toegevoegd. Profiteer van korting tot wel 70%. Bekijk het aanbod.

Contacten

Bel Ons
+31208089333
Haaksbergweg 34, 1101 BX Amsterdam

Openingstijden

  • vrijdag08:00–18:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag08:00–18:00
  • dinsdag08:00–18:00
  • woensdag08:00–18:00
  • donderdag08:00–18:00

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke ingang
  • Rolstoelvriendelijke parking

Aanbevolen Beoordelingen

G Great
19.10.2023
de Bijenkorf Hoofdkantoor
Recentelijk hebben we als vaste klant contact gehad met de zogenaamde Klantenservice van de Bijenkorf om meerdere verrassende en ongehoorde issues door te geven maar kregen helaas te maken met ene 'Samant.. Bradsh..' . Zij deed niet alleen uit de hoogte tegen ons maar trok zich ook niks aan van onze terechte meldingen. Ze was alleen uitermate nieuwsgierig naar wie we waren. Achteraf bleek zelfs dat de info die ze had doorgegeven over de Bijenkorf niet te kloppen. Kortom, ze was NORS, ONVERSCHILLIG, ONBEHULPZAAM en ook nog ONEERLIJK. We vragen ons oprecht af waarvoor zulke figuren worden betaald. Worden ze in dienst genomen om zichzelf en hun baas voor schut te zetten en klanten weg te jagen? Hoe dan ook, is zo'n ongepaste houding verre van slim want hierdoor zien we helemaal af van de grote aankoop die we wilden doen bij de Bijenkorf! Wees kritisch en laat je NIET onheus behandelen en/of in de maling nemen.
mika sandos
11.10.2023
de Bijenkorf Hoofdkantoor
Ik dacht de enige te zijn met 1 ster, maar zie meerdere klachten voorbijkomen. Helaas ben ik door de online aankoop bij de bijenkorf zeer teleurgesteld. Een mooi horloge op bijenkorf.nl gevonden, en meteen besteld. Kreeg na een paar minuten een bericht dat de bestelling verwerkt word en kreeg ook een FACTUUR. helaas geen bevestiging en via bijenkorf whatsapp geen reactie. Plotseling werd mijn bestelling geannuleerd!!! Terwijl het op voorraad was!!! Dan maar meteen gemaild en gebeld. Kreeg de eerste keer een medewerkster aan de lijn die dit uitzocht en helaas loog ze er een boel bij, reden van annulering was doordat het uitverkocht was. Terwijl de aankoop in orde was en met FACTUUR en was duidelijk op voorraad.Uit coulance kreeg ik een 5,00 tegoedbon gemaild! Wat een belediging, wat moet ik nou met 5,00?! 2e persoon gesproken en die zou het bij de leidinggevende neerleggen en zou dus grondig uitgezocht worden. Nog geen 2 minuten later kreeg ik een mail dat dit vaker voorkomt en dus niks voor mij kan betekenen. Er word een boel bijgelogchen en je kan er gewoon niks mee, je voelt je ook erg onbegrepen en zeer gekleineerd. Nooit meer bijenkorf!
Oleksandr
11.09.2023
de Bijenkorf Hoofdkantoor
Pakket besteld twv 500€ en die is verloren gegaan bij PostNL. Klantenservice kon niet met passende oplossing komen en moet je 2,5 weken zonder geld en zonder bestelling geduld wachten:Er wordt nu contact opgenomen met de chauffeur om de status van jouw pakket na te gaan. Het onderzoek kan maximaal twee weken duren.""
Scott Nafzger
11.09.2023
de Bijenkorf Hoofdkantoor
Mega slechte customer service.3 weken geleden nieuwe Valentino heren schoenen besteld voor een prijs van 470,- euro, na 3 weken kijk ik op de site en zijn ze maar liefst 140 euro afgeprijsd, de schoenen zijn nog niet gedragen, maar verwachten jullie nu echt dat ik moeite moet gaan doen om de schoenen weer op te sturen en dan weer opnieuw te bestellen?Ooit eens het zelfde gehad bij De Rode Loper in Den Haag met een paar Mallet schoenen, deze winkel heeft het toen super opgelost om gewoon het verschil met de aanschafsprijs en sale prijs terug over te boeken.Dit mag ik toch ook wel verwachten qua service wat betreft een Bijenkorf.....ik verneem graag van u!
Saaihead
01.09.2023
de Bijenkorf Hoofdkantoor
Mijn vrouw had een aantal artikelen via de webshop besteld, voorraad was in orde en de artikelen zouden na 2-3 dagen bezorgd worden. Na een paar dagen is mijn vrouw gaan bellen, de servicedesk zou er achteraan gaan. Na weer een paar dagen niets gehoord te hebben weer gebeld. Nu bleek dat GEEN VAN DE ARTIKELEN op voorraad was! Ze zou haar geld terugkrijgen binnen 2 dagen. Maar na een MAAND nog geen geld gezien. Niet bestellen hier mensen, het zijn afzetters!
Caro van der meulen
28.08.2023
de Bijenkorf Hoofdkantoor
Wat een ongelooflijke afknapper!Een grote ellende.Ouderwetse manier van retourneren.Er wordt geen barcode voor retour geleverd! dus slepen met je pakket naar een post.nl pakket punt. (zelfs al je pakket nogal groot is.......Eerste klantenservice contact was prima. Maar toen alles fout ging lopen met levering,. gesplitste zending, on-tracebare pakketten etc etc kreeg ik te horen dat We echt niet contact voor u kunnen opnemen met de winkel mevrouw
Chavon Vahl
16.08.2023
de Bijenkorf Hoofdkantoor
Mega slecht behandeld op de customer service afdeling. Bijenkorf mag echt van schande spreken dat zo’n groot en luxe warenhuis zo slecht met hun klanten omgaat. Waardeloos. Het proces van mijn Michael Kors horloge laten maken heeft 3,5e maand geduurd! Om er later ook nog eens achter te komen dat ik nog extra kosten moest betalen, omdat dit niet viel onder de garantie terwijl mij wel was verteld dat het horloge onder de garantie is opgestuurd!
Minke Broer
31.07.2023
de Bijenkorf Hoofdkantoor
Waardeloze online service! Schoenen besteld die zijn gecancelled zonder reden. Moest ik zelf achter komen, orderstatus staat nog steeds op levering. “Bestel maar opnieuw” wordt gezegd maar de maat is uitverkocht. Na 5 e-mails krijg je een standaard antwoord “zet maar een reminder aan zodra de maat er weer is”. Schandalige behandeling van je klanten.
Ben Scharft
28.07.2023
de Bijenkorf Hoofdkantoor
Hoezo klant vriendelijk?Afgelopen donderdag een fluitketel besteld welke de dag erop geleverd zou worden. Mooie prijs, snelle levertijd.Echter wordt er op de bewuste vrijdag wel een pakket afgeleverd maar met een verkeerd product erin. Kan gebeuren.Het was een mooi tas welke 2x zo duur was als mijn bestelde fluitketel.Maar even bellen met de klantenservice.Helaas, toen ging het fout. Of ik de tas wilde terug sturen want dan kon ik daarna opnieuw de fluitketel bestellen.Raar. deze fluitketel had ik toch al besteld? Nu moest ik nog een keer betalen en hopen dat de eerste betaling maar snel terug gestort wordt.Men is schijnbaar niet bij machte om direct een nieuwe order in te voeren zodat ik zonder extra betaling de volgende dag alsnog een fluitketel in huis had.Maar het wordt nog erger. Na 40 minuten in discussie geweest te zijn, zonder resultaat, kreeg ik wel een tegoedbon van 10 euro. Welke ik kn gebruiken bij het opnieuw bestellen an mijn fluitketel. Wel jammer dat ik deze code pas na 48 uur ontvangen heb waardoor ik pas zondag opnieuw een fluitketel kon bestellen.Al met al een erg teleurstellende afhandeling van een FOUT gemaakt door de Bijenkorf.Voor mij na vandaag gaan Bijenkorf online meer.

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Haaksbergweg 34, 1101 BX Amsterdam
de Bijenkorf Hoofdkantoor