Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum Doornhoek 3865, 5465 TB Veghel

Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum

166 Beoordelingen
  • vrijdag07:00–16:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag07:00–16:00
  • dinsdag07:00–16:00
  • woensdag07:00–16:00
  • donderdag07:00–16:00
Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum Doornhoek 3865, 5465 TB Veghel

Over het Bedrijf

Just a moment... |

Contacten

Bel Ons
+31413212855
Doornhoek 3865, 5465 TB Veghel

Openingstijden

  • vrijdag07:00–16:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag07:00–16:00
  • dinsdag07:00–16:00
  • woensdag07:00–16:00
  • donderdag07:00–16:00

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke parking
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Betaalpassen
  • Bezorging
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • Ophalen in de winkel

Aanbevolen Beoordelingen

Rick Bouwman
21.10.2023
Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum
De gepresenteerde bezorgdatum kan niet worden gerealiseerd indien je niet in het 'bezorggebied' van Goossens woont, waardoor je afhankelijk bent van een andere partij. Heel irritant. Geds. Bah. Bluh.
B. Simons
21.10.2023
Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum
Goossens wat een ELLENDE. Wij zijn al meer dan 1 jaar bezig om 4 hele eetkamer stoelen te mogen ontvangen. Maar het is nog steeds niet gelukt. GOOSSENS ECHT GEEN AANRADER.
sabine huyberts
23.09.2023
Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum
Geen goed woord om over te schrijven.Al maanden zijn wij bezig om een fatsoenlijk antwoord en tegenbericht van Goossens te krijgen.Mijn moeder kocht destijds een bank die binnen een paar maanden al volledig doorgezakt en versleten was. Dit viel niet binnen de garantie omdat ze erop gelegen had?!Ondanks deze slechte ervaring besloot mijn moeder toch nog een nieuwe DURE bank bij Goossens te kopen. Ze vroeg een medewerkster advies voor een bank waar ze wel op mocht liggen. Het advies van Goossens was om een bank te kopen met traagschuim. Daar kon ze gewoon op liggen volgens de medewerkster en zou deze bank niet door gaan zakken. Mocht dat wel gebeuren valt dat onder garantie.. nou mooi niet dus! Na een paar maanden was ook deze bank doorgezakt. Bellen, mailen met de klantenservice heeft geen zin want de klantenservice geeft nergens gehoor aan.. komen niet met een fatsoenlijke oplossing..Ondertussen een paar duizend euro lichter..Schandalig dat jullie zo met jullie klanten omgaan Goossens...
Rick Huyberts
21.09.2023
Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum
Koop vooral NIETS bij Goossens, je wordt opgelicht en voorgelogen!Mijn moeder kocht een bank die na enkele maanden versleten en doorgezeten was. Ze had er niet op mogen slapen volgens Goossens, dat was de reden van het versneld slijten. Het viel dus buiten de garantie.Mijn moeder is het type mens dat anderen op hun woord geloofd. Ze vroeg daarom de medewerkster over een bank waar zij wel op mocht liggen. Het advies van Goossens was om een bank te kopen met traagschuim. Daar kon ze met een gerust hart op liggen, want dat zou daar perfect voor geschikt zijn. Dus mijn moeder kocht wederom een dure bank... voor de volle mep! Want korting, dat ging niet. Het vorige defect was echt haar eigen schuld.Vanwege de vreselijke kwaliteit van deze meubels was deze nieuwe bank ook na een paar maanden volledig doorgezeten. Goossens zegt alleen wederom dat ze niet op de bank had mogen liggen. 1. Hoezo mag je niet op een bank liggen? En 2. Dat was precies waar ze naar gevraagd heeft en zich over heeft laten adviseren?De klantenservice is helemaal om je woest over te maken: De enige reactie die we naar veelvuldig contact zoeken hebben gekregen is dat ze ons zouden verwijzen naar de juiste afdeling. Waar we dus weer genegeerd worden. Dit speelt al maanden en we hebben nog geen enkele inhoudelijke reactie gekregen van Goossens!Kortom: VRESELIJK!
Gastouderbureau de Vlinder Tamara van de Ven
18.09.2023
Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum
Mijn advies... Kopen bij Goossens... NIET DOEN. Bijna 1 jaar bezig geweest met het ontvangen van een buffetkast. Na 2x een flink beschadigde kast te hebben gekregen (en bijna 1 jaar later inmiddels), zou ik uiteindelijk mijn geld terug krijgen. MAAR, ze konden hem pas na een paar maanden ophalen. Eerder was er geen plek in de planning. En ik kon ook niet eerder mijn geld terug krijgen, want eerst moest de kast opgehaald zijn.Afgesproken zwart op wit, dat het dan dezelfde dag overgemaakt zou worden. Gezien ik al zolang wacht en nog steeds niks heb. Kast opgehaald, maar nog steeds geen geld terug. Na voor de zoveelste keer een uur in de wachtrij te hebben gehangen met de klantenservice, hoor je dat inderdaad alles goed in het systeem staat, maar geen idee waarom er nog geen terugbetaling is. Dus of ik nog even 10 extra dagen wil wachten, want er zou weer een nieuw terugbetaalverzoek gedaan worden. En de leidinggevende moet dat dan eerst goedkeuren. En ik moest er rekening mee houden dat deze week er geen betaling meer komt. Want het was AL dinsdag. Dus voor vrijdag lukte dat nooit??? De telefoniste kan er uiteraard niets aan doen, maar ik kreeg geen enkel begrip voor mijn situatie waarin ik zit. Echt te schandalig voor woorden.Voor mij nooit meer iets van Goossens!
A.
28.07.2023
Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum
nooit meer kopen bij Goossens al een jaar lang problemen eerst tot 2x kasten geleverd die stuk en ontzet waren maanden wachten tot ze komen ruilen en herstellen daarna bijzet tafel geleverd komt ook weer stuk binnen weer maanden wachten tot ze komen. bizar dat ze zo met klanten omgaan. zo te zien zijn wij niet de enigste als je kijkt naar het grote aantal klachten.
Anne-Marie Koppens
28.07.2023
Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum
Leverdatum was bij hun verkeerd in agenda gezet. Kon zelf overal achteraan gaan. Geen empathie van hun kant! Kon achteraan sluiten, lange wachtrij, terwijl het hun fout was. Zo ga je niet met klanten om!Een klacht ingediend. Op website staat: binnen 5 dagen een reactie. Na enkele weken tot 2x toe gevraagd om reactie . Zijn nu ruim een maand verder en nog niets gehoord van hen.Uiteindelijk zijn de meubels goed en zorgvuldig geleverd. Met goede tips.
Carla van Dulmen
25.07.2023
Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum
Oplichting, leugens, machtsmisbruik; dat zijn de eerste drie woorden die bij me opkomen.Mijn schoenmoeder kocht een bank die na enkele maanden volledig doorgezeten was; de veren maakten zitten onmogelijk. Goossens gaf aan dat ze te veel op de bank had geslapen en daar de bank niet voor bedoeld was. Het viel dus buiten de garantie.Lief als mijn schoonmoeder is, liet ze het daarbij zitten en liet ze zich adviseren over een bank waar zij wel op mocht liggen. Het advies van de medewerkster was: traagschuim; dat veert altijd weer terug! Dus mijn schoonmoeder kocht nóg een dure bank...Je raadt het al; na maanden weer defect. Goossens erkent het defect maar claimt wederom dat dit buiten de garantie valt.En het ergste aan het verhaal; een klacht indienen gaat niet. Je krijgt geen gehoor, je wordt genegeerd of er wordt gezegd dat je mailtje wordt doorgestuurd naar de juiste afdeling en hoort er dan niks meer van.Dus conclusie: belabberde kwaliteit, jokkende medewerkers en ronduit verschrikkelijke customer service.
Paul
23.07.2023
Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum
Leuke barstoelen gezien in Hengelo in de winkel, alleen de verkeerde kleur. Dan maar bestellen op de site...kan ik alleen laten bezorgen tegen 50 euro. Ik wil ze graag in de winkel afhalen maar dat kan blijkbaar niet bij Goossens, kan ik ze alleen in Veghel afhalen. Gevalletje erg jammer dit want ik was echt gecharmeerd van de stoelen. Maar op deze manier word ik echt niet vrolijk, in deze tijd zo met klanten omgaan vind ik erg sneu!

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Doornhoek 3865, 5465 TB Veghel
Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum