KLM Hoofdkantoor Amsterdamseweg 55, 1182 GP Amstelveen

KLM Hoofdkantoor

527 Beoordelingen
  • vrijdag07:30–19:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag07:30–19:00
  • dinsdag07:30–19:00
  • woensdag07:30–19:00
  • donderdag07:30–19:00
KLM Hoofdkantoor Amsterdamseweg 55, 1182 GP Amstelveen

Over het Bedrijf

KLM Royal Dutch Airlines - Book flights online - KLM United States | Compare and book all KLM flights, view great last minute offers, choose your favourite seat, check in online, book hotels and all you need for your trip. - KLM United States

Contacten

Bel Ons
+31206499123
Amsterdamseweg 55, 1182 GP Amstelveen

Openingstijden

  • vrijdag07:30–19:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag07:30–19:00
  • dinsdag07:30–19:00
  • woensdag07:30–19:00
  • donderdag07:30–19:00

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke ingang
  • Rolstoelvriendelijke parking

Aanbevolen Beoordelingen

Gummybeer11
27.10.2023
KLM Hoofdkantoor
Klantenservice kan niet helpen en geeft alleen aan op de website te kijken. Ook kom ik achteraf pas achter voorwaarden voor het omboeken, die alleen in de kleine lettertjes in de voorwaarden te vinden zijn: de luchthaven moet binnen 480 km van de originele luchthaven liggen, anders is het niet mogelijk om te boeken.
Jurgen Neven
10.10.2023
KLM Hoofdkantoor
Beste, we krijgen geen mogelijkheid om de klacht tot bij u te brengen over het portaal. We verwachten de terugbetaling van 250euro. Mw Tektas, custumor care heeft de zaak geklasseerd waardoor we niet weten waarheen om gehoord te worden.
Felicia Redelaar
28.09.2023
KLM Hoofdkantoor
Ik vlieg altijd met veel plezier met KLM. Je weet van te voren dat je een fijne reis zal hebben, en alles netjes geregeld is. Vandaag ben ik ook ontzettend goed telefonisch geholpen door de klantenservice.
Maxine Cooper-King
24.08.2023
KLM Hoofdkantoor
Wat een gedoe, een klantenservice die niks weet of slechte advies geeft over boekingen. En je doorsturen naar andere afdelingen die je niet kunnen helpen en zelf ook zeggen dat ze je nooit had mogen doorsturen naar ons wij werken niet mwt particulieren."Meerdere malen van de klantenservice zowel via telefoon als whatsapp te horen gekregen dat ik mijn kat mee kon nemen in het ruim.Boek ik me vlucht en puntje bij paaltje kan het toch echt niet. Gelijk vlucht geannuleerd
Mike van Leeuwen
28.07.2023
KLM Hoofdkantoor
Flexibel ticket is niet zo flexibel. 2-3k bijbetaling voor een enkele vlucht en weinig beschikbaarheid. Vervolgens maar een nieuw ticket gekocht en voilà de beschikbaarheid was weer terug. Bij restitutie slechts een schamele 200eur retour. KLM customer care die niet 'cared' en naar customer services doorstuurt die vervolgens niet reageert. Waardeloze airline die niet om z'n klanten geeft.
Mitchell de Graaf
28.07.2023
KLM Hoofdkantoor
Beste KLM,Ik heb een serieuze klacht.Samengevat moeten wij veel meer gaan betalen voor een ticket die wij via KLM klantenservice reeds betaald hebben.Wij hebben na lang zoeken gisteren een ticket gevonden op jullie website. Omdat we online niet voor één persoon het ‘Standard’-pakket en voor de ander het ‘Light’-pakket konden boeken, hebben we telefonische hulp ingeschakeld van KLM. Een klantenservicemedewerkster heeft voor ons de tickets geboekt en wij konden die binnen 24 uur betalen. Dit hebben wij gedaan.Nu willen wij -op aanraden van de klantenservicemedewerkster- de losse tickets koppelen via de klantenservice en krijgen wij te horen dat het ticket €400,- duurder is geworden en als we dit niet betalen, we niet mee mogen. De andere optie is ons geld terug.Dit kan natuurlijk niet. Er is een overeenkomst gesloten waarvoor wij betaald hebben. Als KLM hierin een fout maakt omdat een vlucht niet doorgaat, moet KLM dit oplossen.Wij willen gewoon onze vlucht waarvoor we betaald hebben.Mvg, Mitchell de Graaf
Cedric Bekaert
25.07.2023
KLM Hoofdkantoor
Repatriërings vlucht gehad op 17 oktober 2022 van Bangkok naar Amsterdam. Dubbele enkelbreuk opgelopen tijdens men vakantie in Thailand. VAB verzekering rechtsbijstandverzekering heeft de terugvlucht geregeld met KLM in business class. Service was meer dan dik inorde. De stewardess aan boord stelde zich direct voor en gaf aan dat zij ook verpleegkundige was. Ze nam kennis welke medicatie ik had gekregen van het ziekenhuis voor de vlucht. Ook kreeg ik van haar extra paracetamol voor tijdens de vlucht en voor op de terugweg naar België met de ligtaxi. De service in business was ook zeer inorde. We kregen een uitgebreide avondmaaltijd en daar bovenop kregen we nog keuze voor een dessert of kaasbordje. Daarna lekker 8u kunnen doorslapen dankzij de ruime zetels die je als bed kan ombouwen. Smorgens werden we een lekker ontbijt aangeboden met een lekker kopje koffie en vers fruitsap. Ook de business lounge van KLM in Bangkok was fantastisch. Ook daar stond een heerlijk buffet met allerlei hapjes en drankjes. Dit was men eerste, maar zeker niet men laatste vlucht met deze maatschappij. Dank je wel voor de goede zorgen en service!
Reny Verplanke
24.07.2023
KLM Hoofdkantoor
We hadden de Cruise geboekt maar een maand van te voren is er besloten dat iemand anders mee ging. Eén persoon moest dus worden omgeboekt. We hebben gevraagd aan Tui Terneuzen om dit voor ons te regelen. Zij hebben hun uiterste best gedaan. MSC was snel voor elkaar, na de afhandeling van wat administratiekosten was de persoon gewijzigd en de cruise geregeld. Helaas is de ervaring met KLM wat minder. Voor exact dezelfde stoel maar dan een ander persoon moest ruim 500 euro meer worden afgerekend. Dit vind ik een asociaal beleid van KLM. Voor dezelfde persoon moest ruimbagage meegenomen worden wat dus ook twee keer betaald is en geen teruggave mogelijk is of heel moeilijk te vinden is. Komt bij dat deze persoon bij de terugreis geen boardingpas kreeg bij het inchecken en zich apart moest melden bij de balie. Betekent dus dat KLM meer stoelen verkoopt dan ze hebben en niet zeker weten of iedereen wel mee kan. Leuk winstoogmerk mar ook hier weer asociaal richting consument. Bij het afhalen van de boardingpas bleek de ruimbagage niet in het systeem te staan terwijl wel duidelijk gereserveerd en betaald zoals ook in de KLM-app duidelijk was. Wederom twee keer betaald, zie het maar weer terug te krijgen.Twee dagen voor vertrek kregen we te horen dat onze vlucht geannuleerd was. Bleek achteraf dat dit te wijten was aan een staking van grondpersoneel in Venetië. Staking was ruim van te voren aangekondigd maar KLM wacht tot 3 uur vóór het weekend om dit te melden. Gelukkig heeft Tui Terneuzen er alles aan gedaan om ons een dag eerder in Venetië te krijgen. Ook hier weer een pluim voor Tui en een dikkke vinger voor KLM.Helaas was de bagage niet mee overgeboekt, want hé, als je bagage meeneemt naar een cruise op de ene vlucht zal dat op de andere vlucht vast niet nodig zijn... Oké foutje, vergissen is menselijk. Op het laatste moment nog bagage bijgeboekt voor de dubbele prijs als de oorspronkelijke vlucht en helaas kwamen dan ook de voorkeursstoelen te vervallen. Gelukkig was er een oplettende stewardess aan boord van KL1233. Zij zag onze groep verdeeld zitten over het vliegtuig en bood twee stoelen naast elkaar aan. Ook had zij, na ons gesprek, een presentje klaargemaakt voor onze trouwdag. Hier prijs ik het personeel van KLM en met name het personeel van KL1233 voor.En dan, na een geslaagde vakantie, het geld terug krijgen van de bijgeboekte bagage en de extra gemaakte kosten. Ook nu weer zeer blij dat we via de reisorganisatie TUI hadden geboekt. Zij hebben de gemaakte kosten voor het hotel voor hun rekening genomen en doen er alles aan om het geld van de bij- en dubbel geboekte koffers terug te krijgen van het logge bedrijf dat KLM heet. Dit laatste loopt nog maar ik heb alle vertrouwen in TUI Terneuzen.
Elwyn de Neve
22.07.2023
KLM Hoofdkantoor
Ik sta werkelijk versteld over de slechte service die KLM biedt. Voor onze reis naar Mexico hadden wij de keuze om rechtstreeks te vliegen of om een overstap maken in de VS. De overstap was een stuk goedkoper, maar omdat wij niet gevaccineerd zijn, hebben wij twee weken geleden contact met KLM opgenomen om advies in te winnen, waarbij ons werd verzeker dat je voor een overstap geen vaccinatie nodig had. Eenmaal onze reis geboekt en na het aanvragen van ons overstap visum zagen wij dat wij onjuist zijn geïnformeerd door KLM. Hierdoor moesten wij onze vlucht omboeken naar een duurdere (rechtstreekse) vlucht en kwamen hier extra omboekingskosten bij van 150 euro. Onbegrijpelijk dat ze dit in rekening brengen, maar KLM gaf aan dat dit onze eigen verantwoordelijkheid is en trok zijn handen hiervan af! 'Er was niets wat gedaan kon worden….', kortom laat je niet informeren door de klanten service als je niet voor verassingen wilt komen te staan!! #klm #klantiskoning #klantenservice

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Amsterdamseweg 55, 1182 GP Amstelveen
KLM Hoofdkantoor