Parfumado Joop Geesinkweg 201, 1114 AB Amsterdam

Parfumado

258 Beoordelingen
  • vrijdag09:00–17:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag09:00–17:00
  • dinsdag09:00–17:00
  • woensdag09:00–17:00
  • donderdag09:00–17:00
Parfumado Joop Geesinkweg 201, 1114 AB Amsterdam

Over het Bedrijf

Parfumado | Ontdek iedere maand een nieuw parfum | Gezien bij Dragon's Den! Parfum abonnement. Ontdek parfums die écht bij je passen! Doe de parfumquiz, ontdek je geurprofiel en kies elke maand uit 550+ parfums! Altijd met gratis verzending.

Contacten

Bel Ons
+31202619676
Joop Geesinkweg 201, 1114 AB Amsterdam

Openingstijden

  • vrijdag09:00–17:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag09:00–17:00
  • dinsdag09:00–17:00
  • woensdag09:00–17:00
  • donderdag09:00–17:00

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke parking
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Betaalpassen
  • Bezorging
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards

Aanbevolen Beoordelingen

Lova Gunneweg
04.10.2023
Parfumado
Ik ben al vijf maanden lid van parfumado en vind het echt top! Ik kwam het concept tegen bij meerdere influencers, en ben helemaal enthousiast er over. Iedere maand weer een heerlijke verrassing in je brievenbus en weer nieuwe luchtjes uitproberen, fantastisch! Ook de service is heel goed, mijn parfumado kwam deze maand te laat en ze dachten gelijk mee over een oplossing. Ik kreeg meteen een nieuwe opgestuurd.
Loes van Rijt
06.09.2023
Parfumado
Lekker parfum, maar teleurgesteld in het concept. Nu 3 maanden lid en voor de 4e maand op rij bericht gekregen dat het parfum dat ik had uitgezocht niet beschikbaar is. Een keer kan gebeuren, maar elke keer?? Dan pas je concept aan.. Plus verzendtijd is elke maand heel wisselend.
Ria Van Bunderen
02.09.2023
Parfumado
Persoonlijk vind ik het een slecht concept. Het is niet mogelijk dat grote parfum merken maar akkoord gaan dat jij een fles van 100ml koopt en uit diezelfde fles! Tig zogenaamde parfums haalt van 8ml om die vervolgens met super veel winst te verkopen. Dat mag helemaal niet en sterker nog daar zou een gevestigd parfums merk helemaal niet akkoord mee gaan. Dus dat dit bedrijf nog niet voor de rechter is gesleept is mij een raadsel. Waarschijnlijk zijn dit soort geuren ook niet de originele want het mag gewoon niet. Ze zullen vast op bepaalde echte geurtjes" lijken maar dan kan je net zo goed naar de Turk gaan.."
Natasja
29.08.2023
Parfumado
Ondertussen al enkele maanden lid en nog steeds enorme fan. Het is een leuk concept en op deze manier kun je nieuwe geurtjes ontdekken zonder direct veel geld uit te geven. Ondertussen ben ik silver member en vandaag zat er leuke extra travelcase bij (in het zilver), enorm leuk dat ze je op deze manier belonen. Soms krijg ik ook een extra staaltje van een ander merk erbij om te proberen.Ondertussen is ook mijn vriend fan en heeft ook hij al 2 geurtjesontvangen
Boukje van Rixtel
13.08.2023
Parfumado
Op 23 mei mijn eerste bestelling gedaan bij Parfumado. Ruim op tijd voor het zogenaamde ‘lockmoment’ en bevestiging gehad dat het 1 juni verzonden zou worden. Op 7 juni nog niets ontvangen dus contact gezocht met de klantenservice. Er was iets mis gegaan, want ik had het lockmoment gemist en daarom zou mijn bestelling pas 1 juli verzonden worden. Even voor de duidelijkheid: het ‘lockmoment’ is 7 dagen voor de verzending, dus ik had tot 24 mei om mijn keuze door te geven en anders zou ik de door Parfumado aangewezen geur toegestuurd krijgen. Het verhaal wat er werd verteld klopte dus niet, maar ze wilde mij graag tegemoet komen en ze zouden handmatig een ander geurtje toesturen. Doorgegeven welk geurtje ik wilde ontvangen en het kon tot 7 werkdagen duren voordat ik het luchtje zou ontvangen. Nu, 19 juni, nog steeds niet ontvangen. Opnieuw gebeld en nu was het verhaal dat mijn geurtje dan vast was kwijt geraakt door PostNL. Sowieso vind ik 7 werkdagen erg lang, want als ik zelf een poststuk verzend, is dit in het algemeen de volgende dag bij de ontvanger. Ik wacht opnieuw af, maar heb weinig vertrouwen in het bedrijf.
Ethel Jvp
06.08.2023
Parfumado
Ik heb mijn abo opgezegd. Weken later krijg ik een mailtje dat ik moet betalen voor een parfum die ik niet besteld had. Contact opgenomen met hen en ik word hier verplicht het te betalen om het dan terug te sturen. Wat een waste van mijn tijd. Niemand heeft tijd om dat allemaal te doen. In plaats van het te cancellen neen ze blijven aandringen dat ik het betaal ookal is mijn abo allang opgezegd geweest.
Sarinah Danckaert
29.07.2023
Parfumado
Lid geworden sinds 24 juni. We zijn bijna een maand verder en mijn eerste parfum heb ik nog steeds niet ontvangen.
Justine Loye
24.07.2023
Parfumado
Sinds 2 maanden heb ik het abonnement van Parfumado en ik vind €15 per maand voor een 'buisje' van 8 ml erg duur. Met de parfum doe ik 2 weken. Abonnement daarom opgezegd.
dalida cotton candy
24.07.2023
Parfumado
Slechte ervaring, geld van je rekening maar lege flesje opsturen, tweede keer verkeerde parfum opgestuurd, klantendienst is erg slecht geworden! Voor mij na 2 jaar nooit meer, eerste jaar ging alles redelijk goed maar dan bergaf van erger naar heel slecht! wacht nog steeds op mijn geld!
Kaylee Leferink
22.07.2023
Parfumado
Super blij met mijn abonnement bij Parfumado. Elke maand de lekkerste parfums om te testen of ze een grote fles waar zijn. Ideaal om mee te nemen in je handtas of op vakantie!! Top service, snelle en vriendelijke reacties bij eventuele vragen. Kortom gewoon GEWELDIG!!!

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Joop Geesinkweg 201, 1114 AB Amsterdam
Parfumado