Moduloo Oudegracht aan de Werf 220, 3511 NS Utrecht

Moduloo

27 Beoordelingen
  • vrijdag09:00–21:00
  • zaterdag09:00–21:00
  • zondag12:00–17:00
  • maandag09:00–21:00
  • dinsdag09:00–21:00
  • woensdag09:00–21:00
  • donderdag09:00–21:00
Moduloo Oudegracht aan de Werf 220, 3511 NS Utrecht

Over het Bedrijf

MODULOO Home - Modulaire kasten | Moduloo, modulaire kasten. Kasten geschikt voor elk interieur, door de vele mogelijkheden die het systeem biedt.

Contacten

Bel Ons
+31307370520
Oudegracht aan de Werf 220, 3511 NS Utrecht

Openingstijden

  • vrijdag09:00–21:00
  • zaterdag09:00–21:00
  • zondag12:00–17:00
  • maandag09:00–21:00
  • dinsdag09:00–21:00
  • woensdag09:00–21:00
  • donderdag09:00–21:00

Kenmerken

  • Winkelbezoek mogelijk
  • Betaalpassen
  • Bezorging
  • Creditcards
  • Gerund door een vrouwelijke ondernemer
  • Afspraak verplicht
  • Montageservice
  • Wifi
  • Reparatieservice

Aanbevolen Beoordelingen

Vera Vreeswijk
22.10.2023
Moduloo
Sinds Kewlox door Moduloo is overgenomen is de service aanzienlijk achteruitgegaan. Kon je bij Kewlox nog rekenen op advies, zelf je pakket ophalen indien gewenst, goed (telefonisch) bereikbaar en snelle levering; bij Moduloo is dat niet aan de orde. Telefoon wordt niet opgenomen, via mail contact verloopt traag. Langere levertijd dan gepland. Levering bleek verkeerde onderdelen te bevatten. Het heeft uiteindelijk bijna 5 maanden geduurd voordat de kast in goede orde geleverd werd. Over de kast geen klachten. Het lijkt wel of bij Moduloo maar 1 persoon werkzaam is.
Henk van der Jeugd
19.10.2023
Moduloo
Moduloo kasten zijn mooi, we hebben er diverse, maar de communicate van dit bedrijf is niet om over naar huis te schrijven. Nemen geen telefoon op en reageren amper op email. Na lang proberen uiteindelijk contact gekregen 4 nieuwe latjes voor onze oude kewlox kast besteld. Na 7 weken nog steeds niets ontvangen en geen enkel bericht. Weer bellen en mailen nu eindelijk reactie dat ze worden geleverd.
monique uiterwaal
01.10.2023
Moduloo
Onze trapkast is af en wij zijn tevreden met het resultaat: mooi aanzicht en een veel opbergruimte.Nog een tip aan Moduloo : geef de vervoerder een pinautomaatje!
Mae van der Meer
01.09.2023
Moduloo
Erg blij met de aankoop van mijn Moduloo kast!Via de website heb ik een showroom-afspraak gemaakt voor advies over de beste optie in mijn woonkamer. Tijdens de afspraak is er ruim de tijd genomen, waarin ik erg goed en duidelijk ben geholpen! O.b.v. dit adviesgesprek heb ik mijn kast besteld, waar ik zeer tevreden mee ben. Al bij al verliep alles volgens afspraak en heb ik het contact als prettig ervaren.
Saskia
29.08.2023
Moduloo
Let op, dit lijkt Kewlox maar is het niet, dat zit in België. Ik heb ervaring met beide en vind de service van Kewlox beter, de design opties smaakvoller en het is meer waardevast want het origineel sinds de jaren 60.
F. van der Scheer
10.08.2023
Moduloo
Op de website van Moduloo staat: “Onze montageteam komt graag jouw Moduloo kast monteren. Jij hebt er dan geen omkijken naar, dat geeft een goed gevoel.” Om deze reden, en omdat het in elkaar zetten van de kast ons niet gemakkelijk leek, hebben we gekozen voor montage door Moduloo ondanks dat het prijzig was (467 euro).De monteur van Moduloo heeft zijn werk niet goed gedaan: slordig zaagwerk, hard slaan op onderdelen waardoor ze kapotgingen, poten onderkant kast te ver verbogen, pootjes met productstempels zichtbaar geplaatst enz. Ook heeft hij het stellen van de onderdelen (vier segmenten maken een kast) nagelaten, iets wat hij zou doen. De kast stond zo scheef dat deurtjes niet mooi sloten. Een kant van de kast stond tegen de achtermuur, de andere kant stond meer dan 5 cm.(!) van de muur. Afstandstukken en waren niet gelijkmatig in de hoekprofielen geplaatst. Hij stelde voor dat wij voor het zaagwerk dat door hem niet goed was gegaan verder bij de Gamma langs konden gaan! De monteur leek niet gefocust, leek niet gemotiveerd en werkte nogal slordig. Later stuurde hij een vervangend paneel op voor een paneel dat hij had vernield. Ook dit paneel was beschadigd door slordig zaagwerk.Moduloo heeft een tweede monteur gestuurd die zou kijken hoe e.e.a. kan worden opgelost. Hij heeft een paar dingen aangepast maar kon de belangrijkste zaken niet verhelpen omdat de kast dan uit elkaar zou moeten worden gehaald. Dat zou -door de manier van monteren van deze kasten- risico’s van beschadiging met zich meebrengen en ook zou het niet zeker zijn dat het (meteen) goed zou komen. Hij zei dat het er zeker niet mooier op zou worden als je de kast weer uit elkaar zou halen. Wachten op een evt. nieuw onderdeel zou weer 6-7 weken duren. Door zijn werkzaamheden ontstond een nieuwe beschadiging.Moduloo erkende dat het werk niet goed was uitgevoerd en heeft ons 200 euro korting op de montagekosten aangeboden. Hiermee gingen we niet akkoord, daarvoor was de kast te duur en de beschadigingen en het ongemak te groot. We hebben daarop voorgesteld de montagekosten als geheel niet te betalen en dan zouden wij de beschadigingen van de kast (ruim 3000 euro) laten zitten. De risico’s en het ongemak van alles in en uit elkaar halen zijn groot. Het leek ons een redelijk tegenvoorstel. Hiermee ging Moduloo niet akkoord.Vanaf dat moment heeft Moduloo steeds en alleen voorgesteld om de kast door de eerste monteur (in wie wij geen vertrouwen meer hebben) te laten herstellen. Hiervoor zou de hele kast uit elkaar en weer in elkaar moeten worden gezet. Dat is een dag werk. Ook moeten er onderdelen worden vervangen (moeten deels worden besteld) en is er geen garantie dat het goed zal gaan. Wij hebben Moduloo de risico’s, verwoord door de tweede monteur, meerdere malen voorgelegd. En ook ons bezwaar tegen de eerste monteur. Moduloo heeft beide steeds genegeerd. Wel werd nog fijntjes genoemd dat bij het opnieuw monteren de tegemoetkoming van 200 euro zou komen te vervallen. Er werd naar ons idee alles gedaan door Moduloo om een oplossing te frustreren.Voor enkele defecte onderdelen hebben we reserveonderdelen, die we t.z.t. mogelijk kunnen gebruiken. Omdat we er al veel gedoe mee hebben gehad -ergernissen, tientallen e-mailberichten, steeds geen antwoord op inhoudelijke vragen en zorgen, steeds hetzelfde antwoord- hebben we uiteindelijk het contact met Moduloo stopgezet.N.a.v. reactie Moduloo hieronder: geld terugkrijgen is nooit het doel geweest (wij zijn er niet over begonnen of over doorgegaan), wel het krijgen van een goed gemonteerde kast.Wij zijn echter ongerust geworden door de opmerkingen van de tweede monteur die zei dat het er niet beter op zou worden" als de kast weer uit elkaar zou worden gehaald en dat hier risico's aan zitten. Dit wilden wij eerst bespreken
Anton
07.08.2023
Moduloo
Gisteren de kasten in ontvangst genomen, de montage was even een gepuzzel, maar onze dochter is ontzettend blij met haar nieuwe kast en het maakt haar kamer helemaal af!
Lisa Steijns
01.08.2023
Moduloo
Super blij met mijn nieuwe kast! Staat super in m'n woonkamer.Bestelling en levering ging keurig volgens afspraak. Ook het monteren van de kast verliep makkelijk. Dikke 10.Over een paar maanden gaan we de slaapkamer verbouwen en weet ik al waar ik mijn volgende kast ga kopen :)
Mariette Batenburg
28.07.2023
Moduloo
Ik vind 1 ster zelfs nog te veel! Wij hebben een hele dure kast besteld bij Moduloo, maar deze kast kun je onmogelijk zelf in elkaar zetten. Aangezien Moduloo de service biedt dat een monteur de kast voor je in elkaar zet, hebben wij de koop gesloten. Helaas, wij wachten al zo ongelooflijk lang op een monteur... Niet te geloven, wat een slechte service. En ooit teruggebeld worden? Vergeet het maar.
silviapalopp
27.07.2023
Moduloo
De slechte ervaring ooit! Alles wat mis kon gaan is mis gegaan: langere wachttijden (8 weken) om de bestelling te bezorgen dan ze beloofd hadden (6 a 7 weken). Klantenservice is nooit telefonisch bereikbaar. Toen ik eindelijk mijn bestelling binnen krijg, surprise! de verkeerde elementen. Ik kan mijn moduloo kast niet in elkaar zetten. De instructies zijn gering en ook verkeerd opgesteld. Na weer lang moeten wachten voor de ontbrekende elementen, het lijkt wel een grapje, maar ze sturen weer de elementen nu in de juiste mate maar in de verkeerde kleur!! dit is te veel! hoe incompetent deze bedrijf is! Ik zie dat mijn klacht niet de enige is overigens. Ik wens jullie failliet gaan, jullie hebben het verdiend!

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Oudegracht aan de Werf 220, 3511 NS Utrecht
Moduloo