KFC Verzetslaan 3, 1447 XX Purmerend

KFC

1090 Beoordelingen
$$$$$$
  • vrijdag11:00–01:00
  • zaterdag11:00–01:00
  • zondag11:00–00:00
  • maandag11:00–00:00
  • dinsdag11:00–00:00
  • woensdag11:00–00:00
  • donderdag11:00–00:00
KFC Verzetslaan 3, 1447 XX Purmerend

Over het Bedrijf

403 Forbidden |

Contacten

Bel Ons
+31299427356
Verzetslaan 3, 1447 XX Purmerend

Openingstijden

  • vrijdag11:00–01:00
  • zaterdag11:00–01:00
  • zondag11:00–00:00
  • maandag11:00–00:00
  • dinsdag11:00–00:00
  • woensdag11:00–00:00
  • donderdag11:00–00:00

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke ingang
  • Rolstoelvriendelijke parking
  • Betaalpassen
  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Toilet
  • Bezorging
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • Buiten afhalen
  • LGBTQ+ vriendelijk
  • Rolstoelvriendelijke lift
  • Afhalen
  • Ter plaatse eten
  • Rolstoelvriendelijke zitplaatsen
  • Kindermenu
  • Koffie
  • Vegetarische menuopties
  • Diner
  • Dessert
  • Zitplaatsen
  • Geschikt voor kinderen
  • Kinderstoelen
  • Informeel
  • Groepen
  • Eten 's avonds laat
  • Gezinsvriendelijk
  • Lunch
  • Zitplaatsen buiten
  • Neemt vluchtelingen in dienst
  • Bediening aan de toonbank
  • Snelle service
  • Snelle hap
  • Drive-in

Aanbevolen Beoordelingen

Jairo Orman
17.10.2023
KFC
Patat was koud. Kip lijkt voor de 2e keer gebakken in vervuilde olie en smaakt ook zo. En personeel liep zeer slordig bij.Dus heel erg ontevreden!
angellalaland
14.10.2023
KFC
Bij mijn bezoek was er sprake van aanzienlijke vertragingen in de bediening. Het duurde onnodig lang voordat ik werd geholpen, ondanks dat er weinig klanten in de rij stonden. Het gebrek aan efficiëntie en snelheid was zeer merkbaar.Bovendien was de houding van het personeel verre van professioneel. Ze leken niet geïnteresseerd in het bieden van goede service en waren onattent en onbeleefd. Het gebrek aan klantgerichtheid was teleurstellend en creëerde een onaangename sfeer.Ik begrijp dat er wel eens drukte kan zijn in een fastfoodrestaurant, maar het gebrek aan organisatie en professionaliteit bij KFC Purmerend was verontrustend. Dit soort ervaringen weerspiegelen helaas negatief op het imago van het bedrijf.
Robert K
02.10.2023
KFC
De zaak is een verschrikkelijke puinhoop, vies en smerig, geen propere en afgeruimde tafels, de vloer is zo vettig dat je er aan blijft kleven en dat terwijl het helemaal niet druk is. Personeel staat achter de balie te kletsen op dode momenten ipv schoon te maken. Het toilet is niet om te gebruiken zo verschrikkelijk smerig en het ruikt naar openbare urinoir. Kort om vermijd deze plek het is vreselijk.Ps: het eten zelf is matig ok
Julia H. Clarijs
23.09.2023
KFC
Enorm onverantwoordelijk personeel. Wij hebben bijna een halfuur gewacht op 2 snackboxen, waarvan bij 1 snackbox de kip nog bevroren was toen ik hem kreeg. Toen ik dit aangaf keek het personeel mij raar aan en kwam er geen sorry oid uit. Bizar dat dit gebeurd. De dag hierna hebben zowel mijn vader als ik erg last gehad van onze buik, 1+1=2.
II
31.08.2023
KFC
Mijn kinderen wouden eens KFC proberen.Ik kan echt letterlijk niets bedenken wat er überhaupt iets goed aan is, en als hun zeggen 'Finger Lickin' Good' dan kom ik uit een ei. Wat is dit slecht. Maar goed kon ook niet anders verwachten van fast food tent.
Sharon Wilson
29.08.2023
KFC
Helaas elke keer als ik ga ben ik zo teleurgesteld, dat ik besloten heb het of in Amsterdam te halen of gewoon niet. Bij elke bestelling moest ik er echt boven op zitten en alles na checken of het was terug keren om dan te klagen en het juiste mee te krijgen. Snackbox met een stuk kip is om te huilen en als je een familie box besteld leggen ze de kip die er niet uit ziet onderin en de mooie stukken boven.. viel me vaker op Waardoor ik dus extra ging opletten.. is heel jammer want je raakt zo echt klanten kwijt
Amy P
24.08.2023
KFC
Absolutely disgusting service from KFC in Purmerend. I ordered through Uber Eats and not one part of my meal was delivered correctly. All 4 of the meals ordered were totally missing, and the few items they did send were not even part of the original order. I called the restaurant to make a complaint and asked them to send the correct order and the employee (female) was disgustingly rude, she refused to tell me her name for reference to make a complaint, she refused to let me speak to a senior employee to raise the issue as she refused to help and told me that she would hang up the phone. She would not redeliver the correct order and told me if I want it I have to walk over 30 minutes to the restaurant to collect it, which I cannot do and is absolutely disgraceful when it is their fault for supplying completely the wrong order. She then refused to refund the order. The lack of customer service and disgusting attitude from the employee is disgraceful and totally unacceptable. For reference I called the restaurant at 19.07 on 14/07/23 and I would like made a formal complaint to KFC about this employee. I have also reported the restaurant to Consumer Rights as this is not the first time this has happened with this restaurant. I cannot believe that a restaurant can fail to provide an order and charge for goods that have not been provided, it is completely illegal.Absoluut walgelijke service van KFC in Purmerend. Ik bestelde via Uber Eats en niet één deel van mijn maaltijd werd correct bezorgd. Alle 4 de bestelde maaltijden ontbraken volledig en de weinige items die ze stuurden, maakten niet eens deel uit van de oorspronkelijke bestelling. Ik belde het restaurant om een klacht in te dienen en vroeg hen om de juiste bestelling te sturen en de medewerker (vrouw) was walgelijk onbeleefd, ze weigerde me haar naam te vertellen ter referentie om een klacht in te dienen, ze weigerde me met een senior medewerker te laten praten om de kwestie aan de orde te stellen, aangezien ze weigerde te helpen en me vertelde dat ze de telefoon zou ophangen. Ze zou de juiste bestelling niet opnieuw bezorgen en vertelde me dat als ik het wil, ik meer dan 30 minuten naar het restaurant moet lopen om het op te halen, wat ik niet kan doen en het is absoluut schandelijk als het hun schuld is dat ze de verkeerde bestelling hebben geleverd. Vervolgens weigerde ze de bestelling terug te betalen. Het gebrek aan klantenservice en de walgelijke houding van de werknemer is schandelijk en volkomen onaanvaardbaar. Ter referentie belde ik het restaurant om 19.07 uur op 14/07/23 en ik zou graag een formele klacht willen indienen bij KFC over deze werknemer. Ik heb het restaurant ook gemeld bij Consumer Rights, aangezien dit niet de eerste keer is dat dit met dit restaurant is gebeurd. Ik kan niet geloven dat een restaurant kan nalaten een bestelling te plaatsen en kosten in rekening te brengen voor goederen die niet zijn geleverd, het is volkomen illegaal.
Saskia Ekkelboom
20.08.2023
KFC
Lange wachttijdSlordige medewerkers.Verkeerde bestellingen alles was oud en koud.Een grote puinhoop alle prullenbakken vol vieze tafels vieze vloer. Vieze werknemers
Monica Mngl
08.08.2023
KFC
Zeer slechte Service, ik heb er geen woorden voor. Doe eens wat aan juliie service, het gaat enorm traag de drive in word eerder geholpen als je aan de balie staat, het duurt gewoon 40 minuten voor je je bestelling krijgt en als je er wat van zegt dan krijg je te horen ja ik sta alleen, medewerker kan er echter niks aan doen hij staat er alleen voor.Maar filiaalmanager doe hier wat aan dit is echt bar slecht het was ook echt overal vies boze klanten die tevens ook heel lang hebben gewacht. Voor mij nooit meer kfc in Purmerend.
Joshua Rijnhart
04.08.2023
KFC
Slecht restaurant, moet lang wachten op bestelling, drive heeft schijnbaar prioriteit boven mensen in restaurant zelf. Verloren zaak dus uur staan wachten medewerker gaat gewoon met pauze

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Verzetslaan 3, 1447 XX Purmerend
KFC