Van Beek Lederwaren Grote Markt, 8011 LV Zwolle

Van Beek Lederwaren

63 Beoordelingen
  • vrijdag09:30–18:00
  • zaterdag09:30–17:30
  • zondagGesloten
  • maandag12:00–18:00
  • dinsdag10:00–18:00
  • woensdag10:00–18:00
  • donderdag10:00–21:00
Van Beek Lederwaren Grote Markt, 8011 LV Zwolle

Over het Bedrijf

|

Contacten

Website
Bel Ons
+31384216764
Grote Markt, 8011 LV Zwolle

Openingstijden

  • vrijdag09:30–18:00
  • zaterdag09:30–17:30
  • zondagGesloten
  • maandag12:00–18:00
  • dinsdag10:00–18:00
  • woensdag10:00–18:00
  • donderdag10:00–21:00

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke ingang
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Betaalpassen
  • Bezorging
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards

Aanbevolen Beoordelingen

Nicole Wesselink
26.10.2023
Van Beek Lederwaren
Degelijke leren tas gekocht waarvan je mag verwachten dat deze minimaal 5 jaar meegaat. Binnen 2 jaar was de rits al kapot, maar nu verschuilen ze zich achter de garantietermijn van de rits om geen service te hoeven verlenen. Die is namelijk 2 jaar. Je neemt jezelf niet serieus als winkel als je zo met klanten omgaat. Dit soort service hoor je in te calculeren en fatsoenlijk kosteloos op te lossen. Ik kom er niet meer binnen en vind het jammer dat we er in het verleden koffers en laptoptassen hebben gekocht.
Nienke van Pagee
16.10.2023
Van Beek Lederwaren
Zeer slechte klantenservice & leveringBij Van Beek Lederwaren 4 Samsonite koffers besteld die volgens de website op voorraad zouden zijn. Volgende dag werd ik door een medewerker gebeld dat 3 van de 4 koffers op voorraad waren en 1 koffer 2 weken later weer op voorraad zou zijn. Afgesproken dat 2 koffers direct toegezonden werden en 2 koffers 2 weken later zouden volgen. De eerste 2 koffers kwamen netjes binnen, echter de andere 2 koffers waren na 3 weken nog niet binnen. Hierna zelf gebeld met Van Beek Lederwaren en de koffer die op voorraad was, is ondertussen aan iemand anders verkocht en de andere koffer was nog niet binnengekomen. De koffers zouden 2 weken later weer op voorraad zijn. Na ruim 2 weken wachten weer zelf moeten bellen en de koffers zouden weer later komen. Uiteindelijk de order moeten cancellen omdat de koffers te laat aan zouden komen ivm emigratie. Door Van Beek Lederwaren werd gezegd dat ze zouden kijken naar coulance, maar hier werd vervolgens niets mee gedaan. Uiterst teleurstellend hoe de communicatie is verlopen en hoe niet klantgericht deze winkel is.
Mathijs van der Zalm
30.09.2023
Van Beek Lederwaren
Helaas is het bedrijf zowel telefonisch als via de email onbereikbaar! Probeer al maanden mijn Samsonite tas, die ik bij deze winkel gekocht heb, te laten repareren. Dit lijkt een onmogelijke opgave, service level bij Van Beek is 0,000!Ik heb mijn tas inmiddels opgestuurd, maar helaas was het voor postNL onmogelijk om de tas af te geven in de winkel. Daardoor ligt deze nu op een afhaalpunt te wachten tot dat een medewerker van Van Beek lederwaren deze ophaalt. Ik ben benieuwd of dit of gaat gebeuren....
Gis
23.09.2023
Van Beek Lederwaren
KOOP HIER GEEN SPULLEN!!!! Wat een ongelofelijk teleurstelling is van Beek Lederwaren. Op 7 februari heb ik een lederen laptop rugtas gekocht, voor 219 euro. Nog geen 2 weken later was deze tas gescheurd bij de naad!!! Ik heb meerdere malen contact proberen op te nemen met de zaak, zowel telefonisch als via mail, maar GEEN ENKELE REACTIE!! Absoluut schandalig, ze nemen je geld, maar leveren ondertussen kapotte producten!!!
Henk Oudshoorn
06.09.2023
Van Beek Lederwaren
van Beek Lederwaren: Een AFRADER!In april 2019 heb ik bij van Beek Lederwaren een aanvraag gedaan voor de levering van 3 stuks (dure) Tumi Alpha 3 Extended Trip koffers.Tot mijn verbazing heeft de heer Maarten van Beek contact met mij gezocht en mij voor deze 3 koffers een voorstel gemaakt van totaal € 2.750,00.Omdat wij erg veel reizen en hele goede ervaringen met Tumi koffers hebben, heb ik de 3 stuks Tumi's voor € 2.750,00 bij de heer van Beek besteld.Op 9 april zijn deze Tumi koffers geleverd.Wij hebben inmiddels 2 reizen gemaakt en zijn erg tevreden over onze nieuwe Tumi koffers.Helaas bij onze afgelopen reis zijn bij 2 van de 3 Tumi koffers de Tumi kofferlabels van onze koffers gescheurd, het 3e label hing er nadat wij de 3 koffers van de bagageband afgehaald hadden er nog half aan.Dit is een typisch geval van pech en daar kan niemand iets aan doen.Op 15 november 2019 heb ik aan van Beek Lederwaren met name aan de heer Maarten van Beek een mailtje gestuurd en hierin uitgelegd wat ons was overkomen en hem gevraagd om voor 3 stuks nieuwe Tumi kofferlabels te zorgen.Omdat ik steeds niets hoorde van de heer van Beek of van zijn bedrijf heb ik na 2 weken maar nog een mail-reminder gestuurd en mijn ongenoegen over het uitblijven van een reactie van hem hierin kenbaar gemaakt.Uiteindelijk stuurde de heer van Beek op 29 november een antwoord met daarin excuses enz. enz, en hij schrijft mij dat hij er mee bezig is en 'U hoort zo snel mogelijk van ons'.......op 30 december heb ik de heer van Beek maar weer een reminder-mail gestuurd en hem eraan herinnerd dat ik sinds zijn mail van 29 november weer niets meer van hem gehoord heb.........?Het is vandaag 9 januari en nog steeds heeft de heer van Beek of iemand in het bedrijf niets van zich laten horen.Een cursus 'Hoe ga ik (respectvol) met mijn klanten om', lijkt mij op zijn zachtst gezegd hier wel noodzakelijk!Het is mij niet veel overkomen dat ik bij een bedrijf zo ontzettend respectloos ben behandeld en dan in dit geval niet door een medewerker van van Beek Lederwaren maar door de heer Maarten van Beek zelf.Wat een voorbeeld geeft deze man aan zijn medewerkers.Mijn conclusie aan de hand van deze opgedane ervaring is dat het bedrijf van Beek Lederwaren een typisch voorbeeld is van een 'dozenschuiver', je kunt als klant wel bestellen en betalen maar het woord SERVICE is deze mijnheer en zijn organisatie volledig onbekend.van Beek Lederwaren is voor mij een AFRADER!!Naschrift: Vandaag 16 januari heb ik 3 nieuwe kofferlabels per post ontvangen. Wel jammer dat hiervoor van mijn kant zoveel (verkeerde) energie voor nodig was.
Jan van den Berg
17.08.2023
Van Beek Lederwaren
Idd een afrader...Zeer slechte service tov. een Cowboysbag rugtas die ik bij hun had gekocht. En zich niet houden aan garantie voorwaarden en de klant incorrecte voorlichten over garantievoorwaarden en uitvoeringen van hun leveranciers.Een oplossing door hun uitgevoerd die voor hun heel goedkoop maar voor mij uiteindelijk op de lange termijn slecht uitpakte. Omdat ze oa aangaven dat het niet anders kon. Terwijl ik nu contact met Cowboysbag heb gehad en die zeiden nu dat ze voor €22,50 dit redelijkerwijs wel weer konden herstellen. Mail contact met van Beek gehad en zelf deze kosten wilden ze niet voor hun rekening nemen..pffff.. Een naam opbouwen kost veel geld en gaat generaties overheen...maar afbreken is een fluitje van een cent. Maarten en Joost van Beek zijn nog wel regelmatig in het pand aan de Kleine AA in Zwolle aanwezig maar achter gesloten deuren en achter een flink rolluik. Ik weet niet waar ze mee bezig zijn maar het gaat daar niet goed.
jet kanters
03.08.2023
Van Beek Lederwaren
Ik lees hier slechte recensies over Van Beek Lederwaren, maar ik kan mij hier niet in vinden. Zojuist een bestelling geplaatst en binnen een uur verzonden en aangemeld bij de postdiensten. Ik vind dat service!Over garantie kan ik niet oordelen, maar ga dit ook niet direct veroordelen, door het lezen van de recensies.De website is overzichtelijk en veel leveringsmogelijkheden!
Daphne Kampman-Maas
24.07.2023
Van Beek Lederwaren
Behulpzaam personeel, mooie tas gekocht! Thanx
Robin Popkema
23.07.2023
Van Beek Lederwaren
Ik heb hier toevallig vorige week mijn Secrid twin wallet ontvangen. De levering was zeer snel!De wallet kwam in een mooi compact doosje en kwam met wat informatie over het product zat er ook nog wat informatie over het onderhoud en garantie in. Verder zaten er een paar lekkere paaseieren bij mijn bestelling (Erg vervelend ;)).de portomenee is van zeer hoge kwaliteit. Het pasjessysteem is veilig en erg praktisch, Normaal sta ik altijd te prutsen met het terugsteken van mijn pasjes (bijvoorbeeld na het pinnen), maar nu stopik ze gemakkelijk en met een vloeiende beweging terug.Ik ben zeer te spreken over mijn twin wallet! Het was elke euro waard!
M Brt
23.07.2023
Van Beek Lederwaren
De winkel bestaat niet meer.

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Grote Markt, 8011 LV Zwolle
Van Beek Lederwaren