Vitens N.V. Reactorweg 47, 3542 AD Utrecht

Vitens N.V.

42 Beoordelingen
  • vrijdag09:00–17:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag09:00–17:00
  • dinsdag09:00–17:00
  • woensdag09:00–17:00
  • donderdag09:00–17:00
Vitens N.V. Reactorweg 47, 3542 AD Utrecht

Over het Bedrijf

Home | Vitens | Vitens levert veilig en betrouwbaar drinkwater aan 5,8 miljoen klanten. Onze ambitie is dat elke druppel duurzaam is in 2030.

Contacten

Bel Ons
Reactorweg 47, 3542 AD Utrecht

Openingstijden

  • vrijdag09:00–17:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag09:00–17:00
  • dinsdag09:00–17:00
  • woensdag09:00–17:00
  • donderdag09:00–17:00

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke ingang
  • Rolstoelvriendelijke parking

Aanbevolen Beoordelingen

Pieter Van der kaaij
21.10.2023
Vitens N.V.
Afgelopen vrijdag een afspraak, dat tussen 08.00 en 10.00 uur de watermeter vervangen zou worden. Om 10.30 uur nog steeds niemand. Kontact opgenomen met het bedrijf, maar na 5 minuten aan de telefoon te hebben gehangen werd de verbinding verbroken. Vitens, schakel een bedrijfin waar je wel van op aankan.
Wicky
21.09.2023
Vitens N.V.
Je zou denken dat een bedrijf als Vitens zijn zaken goed op orde heeft. Helaas heb ik zeer veel issues met doorgeven van meterstanden, het inloggen op de site en het telefonisch contact. Ook het verzoek om te reageren op verzoeken wordt geen vervolg aangegeven. Monopoly dus je moet wel. Het grappigste bij het inloggen is de melding Uw e-mail en wachtwoord komen niet overeen. Natuurlijk komen die niet overeen die moeten nl verschillend zijn
ADG The 1
07.09.2023
Vitens N.V.
Ik kreeg een brief dat er vandaag tussen 12.30 en 14.30 uur een monteur langs zou komen en daarvoor heb ik een dag vrij moeten nemen.Na de hele dag gewacht te hebben heb ik Vitens maar opgebeld om te vragen waar de monteur bleef en kreeg ik het antwoord dat de monteur om 13.30uur voor de deur heeft gestaan, dit alles is heel frapant want om 13.30uur stond ik in de gang bij de voordeur om de gang even te dweilen.... niemand gezien of gehoord........ deze grap kost een hoop geld voor een zzper
Monique Hetterschijt
23.08.2023
Vitens N.V.
Er wordt een afspraak met je gemaakt voor een meterwissel en ze komen gewoon niet op de afgesproken tijd van 12.30 - 14.30, maar om ca 10 uur s morgens. Als je dus niet de gehele dag vrij genomen hebt dan heb je pech, dan moet je nog een andere dag vrij nemen.
YZFR VintageAudio
22.08.2023
Vitens N.V.
Met Vitens zelf geen problemen maar SmartInstall zou in opdracht van Vitens een nieuwe watermeter komen plaatsen, dus een middag vrij genomen, u raadt het al, ze kwamen niet. Na het lezen van de reviews hier en die van SmartInstall neem ik hier niet nogmaals vrij voor want ze komen toch niet. Belachelijk dat Vitens met zo'n onderneming als SmartInstall in zee gaat.
Mm de groot
20.08.2023
Vitens N.V.
Vandaag 1 oktober is zonder dat ik het wist mijn water afgesloten door een fout!! Dat zei de monteur. Ik had mijn wasmachine aan staan en deze stopt er mee . Maar na +/_ 2 uur ging het water er weer op en ging mijn wasmachine ook weer draaien. Maar het water was gifzwart dus zijn mijn laken helemaal verpest. Dit krijg je er nooit meer uit.ik heb gebeld , die mevrouw zei dat ik op de site had moeten kijken of er werkzaamheden waren. Maar ik ga toch niet elke dag kijken of er wat met het water is!!Ook ben ik naar buiten gegaan en daar stond een man bij de opbrekink en ik vroeg of hij erbij hoorde. Hij zei:nee: en liep heel hard weg! Toen sprak ik de monteur die zei dat er een fout was gemaakt, en zei dat de die van van vitens was. Onbeschoft!! Personeel van vitens.Ook heb ik tel contact gehad maar je word gewoon afgescheept.Ik denk dat ik maar geen geld meer overmaak.
Ada Maree
16.08.2023
Vitens N.V.
Gisteren was de bedoeling dat mijn watermeter zouden vervangen. Prima dus keurig geweest enheb ik een kaartje in de brievenbus gekregen met de oude meterstand. Na controle van mijzelf blijkt dat ze de watermeter van mijn buren hebben vervangen (appartementencomplex). Gebeld met het bedrijf die vervangt. klacht gemeld maar wordt niet teruggebeld. Dus zit nu nog met een oude meter en met en verkeerder meterstand (700 m3 meer) Dus vitens hoe gaan jullie dit oplossen.
Diny van Otterloo
05.08.2023
Vitens N.V.
Je krijg een mail je heb teveel betaald maar moet je eerst op ja klikken om het geld terug te krijgen een normale fa stuurt het automatisch terug wacht nu al van 22 februari heb nog niets ontvangen zouden het binnen 14 dagen overmaken
Saskia de Kruijff
24.07.2023
Vitens N.V.
Omdat de meterstand niet duidelijk genoeg is heb ik vorig jaar maar 3 cijfers doorgegeven. Aan de telefoon net begon mevrouw de schuld op mij te gooien, dat ik heb verzuimt om op tijd de juiste stand door te geven. Ze weigerden vorig jaar het aan te passen naar het correcte getal! Dat is niet netjes want ik had minder verbruikt! Of dit maar 3 euro is maakt niet uit, ik heb minder verbruikt en ze hadden het kunnen aanpassen in hun systeem!Ik gaf haar ook aan dat bij een kraan het er best naar uit ziet en ik mij zorgen maak over de waterkwaliteit. Ze zei: we garanderen de kwaliteit. U kunt het laten testen. Is dit gratis? Nee. HOE IS DAT GARANDEREN DAN?!Ik probeer nu een klacht in te dienen maar ze hebben dit onmogelijk gemaakt! Via de chat kwamen er 2 mensen achter elkaar van hoe kan ik u helpen maar de verbinding is verbroken. Ik vraag om een klachtenformulier! Wat is daar moeilijk aan?
Henk Verkaart
23.07.2023
Vitens N.V.
en weer is de monteur aan de deur geweest ze bellen niet eens meermaals ze zijn van ag januari bezich om de oude meter te vervangen steeds loopt het mis ,,ook nu weer ik lig in bed ,monteurs hebben geen tijd rennen meteen weer weg na misschien een maal te bellen,dit houd op geen interesse meer ,in dit gedoe,,laat de oude meter maar zitten,. en stuur geen nieuwe afspraak meer ik reageer niet meer,,,,mij te gek voor woorden

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Reactorweg 47, 3542 AD Utrecht
Vitens N.V.