NextEnergy Europalaan 101, 3526 KR Utrecht

NextEnergy

340 Beoordelingen
  • vrijdag08:30–18:00
  • zaterdag10:00–14:00
  • zondagGesloten
  • maandag08:30–18:00
  • dinsdag08:30–18:00
  • woensdag08:30–18:00
  • donderdag08:30–18:00
NextEnergy Europalaan 101, 3526 KR Utrecht

Over het Bedrijf

NextEnergy |

Contacten

Bel Ons
0302035800
Europalaan 101, 3526 KR Utrecht

Openingstijden

  • vrijdag08:30–18:00
  • zaterdag10:00–14:00
  • zondagGesloten
  • maandag08:30–18:00
  • dinsdag08:30–18:00
  • woensdag08:30–18:00
  • donderdag08:30–18:00

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke ingang

Aanbevolen Beoordelingen

Kim Jones
16.10.2023
NextEnergy
Jaaaaaa! Zie net dat de totaal prijzen van energie in de app opgenomen zijn. Top! Bedankt voor het realiseren daarvan. Zijn we heel blij mee.Wij hebben ons in januari aangemeld en zijn blij met de goedkope tarieven. Nu dat de app ook aangevuld is met de bruto prijzen raden we iedereen aan om te vertrekken bij de reguliere energie leveranciers. Wat houdt je tegen? Stap over…..
Sam Van Breda
21.09.2023
NextEnergy
1 ster eigenlijk nog niet waard.Per 14 januari na drie maanden weg gegaan bij deze leverancier, nu na bijna een half jaar nog steeds geen kloppende eindnota mogen ontvangen... wij hebben een gemiddeld gasverbruik van 35 kuub per maand( stoken niet op gas), next energy heeft ons circa 500 kuub doorbelast in 3 maanden tijd! Mijn verbruik kan ik aantonen dat.m.v. foto's en dan krijg je van de klantenservice te horen dat ze toch een schatting aanhouden terwijl ik mijn standen door heb gegeven! Waardeloos en klantonvriendelijk bedrijf! Ben bang dat ik naar mijn geld kan fluiten dat ik nog terug hoor te krijgen volgens mijn daadwerkelijke verbruik.
Banne Banne
20.09.2023
NextEnergy
Na 5 maanden weer weggegaan bij Next. App en facturen zeer onduidelijk over verbruik en teruglevering. Toen de slimme meter overleed was er echt 0,0 communicatie over hoe we dat kunnen ondervangen met doorgeven van meterstanden. Zou al 3x teruggebeld worden maar dat doen ze niet. Contact via de mail ook ronduit amateuristisch en van kastje naar muur. Nu naar Zonneplan, hele duidelijke app met duidelijke facturen en bovenal lezen die ook bij kapotte meters de meterstanden uit middels de P1 poort
Anke Straten
02.09.2023
NextEnergy
Na verkeerd geinformeerd te worden door een medewerker, blijk ik dus toch geen slimme meter in m’n nieuwe huurhuis te hebben. Na een middagje bellen, is gelukkig gebleken dat andere aanbieders wel andere contracten aanbieden dan uitsluitend dynamische. Enfin, mijn irritatie omtrent NextEnergy was al opgelopen, omdat een van hun medewerkers de verkeerde informatie gaf, geen verantwoordelijkheid nam en mij ook nog mijn vrije middag heeft laten verpesten, door mij te dwingen om een nieuwe leverancier te vinden, want het voorgaande contract was uiteraard al opgezegd, want ik dacht al een week van NextEnergy’s energie te genieten. Nee, alsof dat nog niet genoeg was, ben ik inmiddels al 3 maanden aan het wachten tot alle voorgeschoten gelden zijn geretourneerd op mijn rekening. Vier telefoontjes verder, ongeveer 20 valse beloftes, minimaal 30 minuten die ik niet meer aan andere zaken kan spenderen en ook nog eens alle energie die het kost om hier achteraan te blijven gaan. Trainen jullie je medewerkers om verkeerde info te geven, voorschoten te laten betalen en die dan vervolgens niet terug storten? Vermoeiend dit.
Alieke Morren
15.08.2023
NextEnergy
Na een half jaar om mijn eindafrekening te hebben moeten bellen appen en mailen eindelijk de factuur gekregen. Deze klopt totaal niet en omdat de slimme meter een aantal maanden af en toe een storing blijkt te hebben gehad waar ik zelf achter moest komen, hebben ze mijn verbruik geschat. Dit klopt totaal niet en nu krijg ik een factuur van ruim 500 euro terwijl ik juist geld terug moet krijgen. Ik wacht de reactie nog af maar ben echt helemaal klaar met Next Energy. Na al die telefoontjes werd me telkens beloofd dat het opgelost zou worden en nu komen ze met deze oplossing". Ik hoop dat het nog opgelost wordt zodat ik weer positief kan worden over dit bedrijf."
Michiel Z
06.08.2023
NextEnergy
Op eerste gezicht prima bedrijf maar - vragen onredelijk hoog voorschot ondanks inzicht in werkelijk gebruik. Ze hebben na 3 maanden het voorschot verhoogd, terwijl andere dynamische leveranciers allemaal zwaar zakten op basis van gebruik. En bij afrekening (we zijn geswitched) geven ze geen thuis. Wij hebben na 11 weken nog geen eindnota ontvangen, en herhaaldelijk contact gezocht via email, chat en telefoon. Maar ze zijn het nog steeds aan ‘het uitzoeken’. Denk dat dit een gevalletje AFM mag worden …
Arno Visser
27.07.2023
NextEnergy
Het lijkt heel mooi, gelikte reclame maar je bent niet goedkoper uit. Allereerste wanneer je zonnepanelen hebt moet je er niet aan beginnen! Je moet bijna op het uur gaan calculeren wanneer je stroom verbruikt. Salderen gaat per uur wat zeer ongunstig is. Op veel momenten kost het je geld wanneer de zon schijnt of je hebt een dagtaak eraan en moet je zonnepanelen uitzetten om er profijt van te hebben. Die 4 uur per jaar dat je geld toe krijgt is wassen neus ten op zichte van donkere en grijze dagen waarbij het koud is en je de hoofdprijs betaald. Wanneer je op bepaalde momenten stroom gebruikt rekenen ze de kostprijs maar daarbij komen nog veel meer kosten die je niet gelijk ziet. Daarbij moeten hij medewerkers en marketing betaald worden dus tegen inkoopprijs bestaat niet. Zeer idealistisch, probeer het zou ik zeggen maar wij zijn er snel mee gestopt. Trouwens ook nog een leuke naheffing van 700 euro waar kosten bijstaan die ze niet vooraf zeggen. Nee, klinkt leuk maar achteraf zeer veel spijt van.
Joyce Geerts
25.07.2023
NextEnergy
Ik ben hier 4 maandjes geweest. In deze 4 maanden tijd totaal 1202 euro betaald aan termijnbedragen. Per 4 januari ben ik weg. Op 26 januari is de eindafrekening opgemaakt maar inmiddels zijn we 8 weken verder en heb ik nog niks ontvangen. Ik krijg 645 EUR terug.. Al meerdere keren gebeld.. via messenger berichtjes gestuurd, maar een reactie duurt een week. Ze houden mij aan het lijntje met nog vele andere. Echt waardeloos. We leven al in een roerige tijd, ik ben alleenstaande moeder en wil mijn teveel betaalde geld terug hebben. Als ik binnen een dag niks heb ga ik naar de geschillencommissie!
Cano T
25.07.2023
NextEnergy
Abonnement gekregen waarbij je een slimme meter nodig hebt, Dit heb ik niet . Nu hebben ze elke maand een ‘schatting’ gedaan op mijn verbruik die elke maand boven de 250€ is. Medewerkers aan de telefoon doen niks , de chat medewerker besluit zomaar het gesprek te eindigen.

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Europalaan 101, 3526 KR Utrecht
NextEnergy