BENU Apotheek de Rompertsebaan Frans Fransenstraat 1, 5231 MG 's-Hertogenbosch

BENU Apotheek de Rompertsebaan

32 Beoordelingen
  • vrijdag08:00–17:30
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag08:00–17:30
  • dinsdag08:00–17:30
  • woensdag08:00–17:30
  • donderdag08:00–17:30
BENU Apotheek de Rompertsebaan Frans Fransenstraat 1, 5231 MG 's-Hertogenbosch

Over het Bedrijf

BENU Apotheek de Rompertsebaan |

Contacten

Bel Ons
0736427490
Frans Fransenstraat 1, 5231 MG 's-Hertogenbosch

Openingstijden

  • vrijdag08:00–17:30
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag08:00–17:30
  • dinsdag08:00–17:30
  • woensdag08:00–17:30
  • donderdag08:00–17:30

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke ingang
  • Rolstoelvriendelijke parking
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Betaalpassen
  • Bezorging
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • Ophalen in de winkel

Aanbevolen Beoordelingen

Henk Bertrums
09.10.2023
BENU Apotheek de Rompertsebaan
Slechte ervaring mee geen enkel inlevingsvermogen slechte service men vergeet dat je klant bent
Tim Thole
09.10.2023
BENU Apotheek de Rompertsebaan
Een klant simpelweg medicatie geven duurt hier 20 minuten. Hier heb ik de wacht tijd om aan de beurt te komen nog niet bij geteld.
Natasja Faas
31.07.2023
BENU Apotheek de Rompertsebaan
Helaas klopte de openingstijden op google niet en stond ik voor een dichte deur
Anne Bruijnzeel
31.07.2023
BENU Apotheek de Rompertsebaan
Zeer behulpzaam en begripvol personeel.Er wordt vaak mee gedacht en interesse getoond.
Peter van den Bogert
28.07.2023
BENU Apotheek de Rompertsebaan
Wanneer u de mogelijkheid heeft voor een andere apotheek, zeker doen. Ik ben nu meerdere malen teleurgesteld.
leon oosterwijck
25.07.2023
BENU Apotheek de Rompertsebaan
Mijn gezondheid en mijn leven wordt al twee jaar onnodig in gevaar gebracht door de apotheek waar ik al tien jaar klant ben, met onnodige bureaucratie. De huisarts en de cardioloog zijn hier ook niet blij mee.De Benu apotheek, ‘de Rompersebaan’ van Mw C. Aalders-Ricken behandeld mij al twee jaar onheus. Ik gebruik sinds twee jaar, medicijnen voor een hartkwaal en verkrijg die medicijnen, eens in de drie maanden, maar niet zonder obstakels. Daarmee bedoel ik, dat de apotheek geen herhalingsrecept accepteert.1e handeling: Ik moet elke drie maanden een briefje vragen aan de huisarts en/of te cardioloog. Tot op heden heb ik aan de eis voldaan, maar ontmoet dan extra problemen, dat het briefje niet ontvangen wordt door de apotheek (volgens de lezing van apotheek). Het is een extra belasting voor mij om een verwijsbriefje te verkrijgen, omdat al een jaar corona heerst en ik door die extra bezoeken aan de huisarts en/of cardioloog evenals de dubbele bezoeken aan de apotheek extra aan gevaar op besmetting van Corona bloot sta. Er mogen maar een beperkt aantal bezoekers binnen (3 personen), dus sta je buiten in de rij wachtenden te wachten, totdat je binnen mag.2e handeling: Als ik dan een verwijsbriefje heb gevraagd en gekregen, ga ik, een dag later, naar de apotheek om de medicijnen te bestellen (ze zijn nooit op voorraad). Daar krijg ik dan te horen: ‘Dat het verwijsbriefje nog niet binnen is. In werkelijkheid is het briefje wel binnen maar nog niet uitgeprint en in het bestelbakje gelegd. De medewerker is niet voornemend om even in de postbox te kijken en ik wordt heen gezonden.3e handeling: Ik word dan (onnodig) teruggestuurd naar de huisarts en/of specialist om opnieuw een verwijsbriefje te vragen. Er mogen maar een beperkt aantal bezoekers binnen, dus sta je buiten in de rij wachtenden te wachten, totdat je binnen mag (met gevaar op besmetting). Zowel de huisarts als de cardioloog vinden dit heel vervelend en onnodig.4e handeling: Na de tweede poging, kan ik dan het medicijn bestellen. Maar ook bij de apotheek is de regel dat er maar drie klanten binnen mogen en dus sta ik ook daar buiten in de rij wachtende te wachten totdat ik binnen mag (met gevaar op besmetting).5e handeling: Vervolgens kan ik dan een dag later de medicijnen ophalen. Maar ook bij de apotheek is de regel dat er maar drie klanten binnen mogen en dus sta ik ook daar buiten in de rij wachtenden te wachten totdat ik binnen mag (met gevaar op besmetting).Zowel de huisarts als de cardioloog, begrijpen niets van deze achterlijke houding van de apotheek. Ze verzekeren mij beiden, dat dit niet normaal is. Andere klanten (patiënten) krijgen elke drie maanden de medicijnen automatisch bezorgd aan huis. Of krijgen een email, dat hun medicijnen klaar liggen om opgehaald te worden. Wat is hier mis?
Şevket Vuruşan
24.07.2023
BENU Apotheek de Rompertsebaan
Medewerkers zijn behulpzaam, ook telefonisch goed kunnen bereiken. Geen lange wachtrij, andere medewerker komt gelijk bij de andere kassa.Ik ben zeer tevreden.
Maarten Schellekens
24.07.2023
BENU Apotheek de Rompertsebaan
Wanneer je een apotheek nodig hebt met carnaval zorg dan dat dat voor 12.00 uur is. Als je er na 12.00 uur een nodig hebt heb je pech, dan is carnaval blijkbaar belangrijker! Men zou er voor kunnen kiezen om met minder personeel te werken, desnoods 1 of 2, maar men KIEST ervoor om gewoon dicht te gaan! Schandalig!!
Harrie Roussen
23.07.2023
BENU Apotheek de Rompertsebaan
Goede apotheek en prettig dat je je medicijnen ook uit de afgifte automaat kunt halen zodat ik niet iemand anders moet lastig vallen om deze tijdens de openingstijden op te halen voor mij.
Chantal Verhoof
22.07.2023
BENU Apotheek de Rompertsebaan
Ze staan altijd voor me klaar. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Frans Fransenstraat 1, 5231 MG 's-Hertogenbosch
BENU Apotheek de Rompertsebaan