Sushito de Pijp Eerste van der Helststraat 74, 1072 NZ Amsterdam

Sushito de Pijp

236 Beoordelingen
$$$$$$
  • vrijdag11:30–21:30
  • zaterdag11:30–21:30
  • zondag11:30–21:30
  • maandag11:30–21:30
  • dinsdag11:30–21:30
  • woensdag11:30–21:30
  • donderdag11:30–21:30
Sushito de Pijp Eerste van der Helststraat 74, 1072 NZ Amsterdam

Over het Bedrijf

Sushito | Fresh to death |

Contacten

Bel Ons
+31203585207
Eerste van der Helststraat 74, 1072 NZ Amsterdam

Openingstijden

  • vrijdag11:30–21:30
  • zaterdag11:30–21:30
  • zondag11:30–21:30
  • maandag11:30–21:30
  • dinsdag11:30–21:30
  • woensdag11:30–21:30
  • donderdag11:30–21:30

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke parking
  • Betaalpassen
  • Bezorging
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • Afhalen
  • Ter plaatse eten
  • Rolstoelvriendelijke zitplaatsen
  • Gezonde menuopties
  • Diner
  • Informeel
  • Lunch

Aanbevolen Beoordelingen

H W
14.10.2023
Sushito de Pijp
Voor heerlijke poke bowls hoef je niet naar Hawaii. Bij Sushito kan je terecht voor net zo lekkere poke bowls. Altijd leuk om langs te komen. Het team is heel aardig en gastvrij. Zeer aan te raden
Svetlana De Rooij
05.10.2023
Sushito de Pijp
De poke bowls zijn lekker, maar de laatste tijd zit er steeds minder in (soms lijkt hij zelfs maar voor 2/3 gevuld). Ook wordt er erg bezuinigd op duurdere ingrediënten - zoals zalm. Als je extra betaalt voor ingrediënten - zoals 1 euro voor mango - krijg je slechts een paar stukjes (en dat terwijl je al hebt betaald voor 1 ingrediënt en dan nog 1 euro extra betaalt).
Charlotte Waterman
20.09.2023
Sushito de Pijp
Poke bowls zijn goed maar het gebeurt te vaak dat de poke bowls ineens voor 2/3 zijn gevuld. Vandaag heb ik navraag gedaan toen (ik nadat ik het checkte) zag dat de bowl voor 2/3 gevuld was. Eerst was het antwoord dat de ingrediënten verspreid waren waardoor het leek alsof er minder inzat. Dat klopt niet want duidelijk was dat er echt veel minder inzat. Daarna was kostenreductie de reden. Er werden wat ingrediënten bijgevuld Maar ook daarna was de bak voor veel minder gevuld. Bij thuiskomst bleek er 1 ingrediënt niet bij te zitten (zoete aardappel), wat gek is omdat het juist nog een tweede keer gecheckt was (ook met de bon erbij). Krijg toch een beetje de indruk dat je af en toe voor de gek gehouden wordt daar.
Robyn
15.09.2023
Sushito de Pijp
vandaag via uber eats een pokebowl besteld met daarbij mini loempiaatjes. de saus van de mini loempia’s zat in hetzelfde doosje en was helemaal gelekt (omdat deze niet goed afgesloten was) waardoor alle loempia’s onder de saus zaten. daarnaast smaakte de pokebowl helemaal niet vers, de zalm had een extreem vissig en oude smaak. de mango was ontzettend zacht, beurs en bruin en de avocado had ook veel bruine plekken. de masago is ook echt smerig en heb nauwelijks extra bestelde sesam gekregen. kortom: smerig. ik kom hier nooit meer.
Len Brouwers
13.08.2023
Sushito de Pijp
Ondanks dat ik duidelijk in de instructies had gezet dat ik geen saus op de Pokebowl wilde bleek er na ontvangst toch saus overeen gedaan te zijn. Toen ik de zaak belde werd op een zeer onvriendelijke manier gereageerd dat hij geen Nederlands kon lezen en daarom de instructies niet begreep. Ik moest maar bij Uber een refund aanvragen want hij kon niks voor mij betekenen. Een fout maken kan uiteraard gebeuren, maar de manier waarop de persoon in de winkel dit afhandelde was ronduit onbeschoft.
Bo
28.07.2023
Sushito de Pijp
Wat een ontzettend slechte service. Ik heb een pokébowl besteld, tijdens de 1+1 actie. Vervolgens wordt mijn bestelling bezorgd en zit er maar 1 pokébowl in. Tijdens het bellen naar het filiaal wordt er gezegd dat er geen oplossing is en ik opnieuw een pokébowl moet bestellen. Wat een slechte service!
Josephina Moëd
27.07.2023
Sushito de Pijp
Geen bestelling ontvangen. Kan nergens mijn klacht kwijt. Wil m’n geld terug.
Welete
27.07.2023
Sushito de Pijp
Net poke bowl besteld. Hele rijst zwemt in de teriyaki saus. Ik kan de rest van de ingrediënten niet eens proeven. Enige wat ik proef is teriyaki saus. VRESELIJK EN ZONDE VAN MIJN GELD. Sorry maar het is zo overheersend, ik kan dat niet eten. Dan maar een broodje fixen. Ik heb ook nog half uur op de verzonken rijst moeten wachten
Noa Smits
25.07.2023
Sushito de Pijp
Het eten is heel erg lekker maar nu al twee keer te maken gehad met onprofessionele medewerkers. Denk aan: luidruchtig met elkaar praten over privé zaken, erg langzaam de bowls maken omdat ze te druk in gesprek zijn met elkaar, niet respectvol naar de klanten. Ik heb een kwartier lang moeten wachten op twee kleine sushi bowls.
Amber Easton
22.07.2023
Sushito de Pijp
Bestelling geplaatst via Uber-Eats deze kwam na een uur aan. Kijk in het tasje, blijkt dit de verkeerde bestelling te zijn. Contact opgenomen met sushito, geld terugkrijgen moet ik zelf maar regelen via Uber-Eats. Hoe? Dat kon de medewerker me ook niet vertellen. Dan opnieuw een bestelling plaatsen, deze zouden ze dan zo snel mogelijk maken. Ook deze bestelling kwam pas na een uur aan. Weer contact gezocht met Sushito, het lijkt me goede service om na zo’n incident op zijn minst een kortingscode voor de volgende bestelling aan te bieden. Dit moest besproken worden met de manager dus een dag later weer teruggebeld. De manager kon mij een kortingscode geven van 5 euro, MITS ik een 5 sterren review achter zou laten. 5 euro korting terwijl de bestelling 40 euro was vind ik geen service. Eerste en de laatste keer besteld bij sushito de pijp……

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Eerste van der Helststraat 74, 1072 NZ Amsterdam
Sushito de Pijp