APOTHEEK DE VAART CV A. Reitsmakade 37, 1060 SZ Amsterdam

APOTHEEK DE VAART CV

56 Beoordelingen
  • vrijdag08:30–13:00, 13:30–17:30
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag08:30–13:00, 13:30–17:30
  • dinsdag08:30–13:00, 13:30–17:30
  • woensdag08:30–13:00, 13:30–17:30
  • donderdag08:30–13:00, 13:30–17:30
APOTHEEK DE VAART CV A. Reitsmakade 37, 1060 SZ Amsterdam

Over het Bedrijf

Apotheek de Vaart – Amsterdam |

Contacten

Bel Ons
0204100177
A. Reitsmakade 37, 1060 SZ Amsterdam

Openingstijden

  • vrijdag08:30–13:00, 13:30–17:30
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag08:30–13:00, 13:30–17:30
  • dinsdag08:30–13:00, 13:30–17:30
  • woensdag08:30–13:00, 13:30–17:30
  • donderdag08:30–13:00, 13:30–17:30

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke ingang
  • Rolstoelvriendelijke parking
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Betaalpassen
  • Bezorging
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • Buiten afhalen
  • Ophalen in de winkel

Aanbevolen Beoordelingen

Kristel Gabriel
20.10.2023
APOTHEEK DE VAART CV
Als ik negatieve sterren kon geven zou ik het doen. Ik zit al bijna een maand op medicijnen te wachten. Ik bel ze , ze gaan het in de automaat doen, 60 van 540 tabletten...weer bellen...de rest is niet voorradig...over twee weken pas...dan heb ik niet genoeg...kunnen jullie het dan in ieder geval langsbrengen? Ja, dat is goed. Ik wacht nog steeds....er zit niks in de automaat er wordt niks langsgebracht, ik heb ze al een paar keer gebeld. Echt schandalig dit!Ik ga zo weer bellen, meteen maar wat bloeddruk verlagers meebestellen misschein...maar ja, daar zal ik dan ook wel weer een paar weken op moeten wachten
Jan Keizer
18.10.2023
APOTHEEK DE VAART CV
De laatste maanden gaat het regelmatig mis met herhaalrecepten die via de site van de apotheek worden besteld. Nu kan je beter via de huisarts bestellen. Het nieuwe keuzemenu is ook geen verbetering, je kan alleen diverse keuzes maken maar krijg niemand te spreken maar alleen bij elke keuze melding, uitsluitend doorgeven om teruggebeld te worden, tijdstip wordt dan gemeld. Bijvoorbeeld gebeld om 10.30 uur wordt teruggebeld om 17.00 uur is op vrijdag dus dan kan er weinig nog worden voor he weekeind.
syed falcon
15.10.2023
APOTHEEK DE VAART CV
Slechte apotheek. Je wordt onderbroken. Patient staat niet centraal. Een medicatie op medische noodzaak geschreven door de huisarts en tevens die volgens de verzekeraar gewoon wordt vergoedt, vond de apotheker dat de huisarts het niet wist en de verzekeringen gewoon liegen.Ik ben niet van gisteren". Zei hij.Snelle conclusies trekken en als het te ingewikkeld wordt
Metin Tetik
01.10.2023
APOTHEEK DE VAART CV
Wat een afschuwelijk apotheek, BAH ! Bel je om een simpele vraag te stellen, word je verhaal afgebroken en zegt men we hebben het veel te druk
Appie Happie
20.09.2023
APOTHEEK DE VAART CV
Ik ben vandaag geweest voor het ophalen van de medecijnen. Het duurt allemaal te lang en dan nog zijn de medewerkers niet helder in de communicatie richting klanten. Er werdt mij een verkeerde dosering gegeven. Ik heb aangegeven dat ik een hoger dosering nodig heb en ik wordt doodleuk verwijzen naar de dokter. Hups, naar de huisartsenpartijk om de hoek en die hebben zeker aangegeven dat ze de juiste medicatie gestuurd hebben naar de apotheek met het juiste dosering. Weer terug naar de apotheek en weer een half uurtje op mijn beurt zitten wachten en deze keer hebben ze me de juiste medicatie gegeven zonder enige excuse !!!! Dit is trouwens niet het eerste keer dat dit gebeurt. Afgelopen week heeft mijn dochter medicatie gekregen naar huis (deze keer hoge dosering) . Gelukkig hebben ze dat later op de dag geconstateerd en ons netjes gebeld om terug te komen om de juiste medicatie op te halen . (weer 45 min!)Ik denk dat de apotheek zich niet realiseert dat mensen amper tijd hebben en helemaal geen zin hebben in de verkeerde afhandeling.Hoe moeilijk kan het zijn om de processen te optimaliseren voor het afhandelen van de vraag van klanten zonder fouten.Kortom: Service is slecht, Lange wachtijden. Geïrriteerde medewerkers die niet naar klanten willen luisteren. 1 medewerker in de spits uren voor wachtende klanten terwijl er 3 balies aanwezig zijn.Oooh ja deze ben ik nog vergeten:GEEN PRIVICY !!!Alle wachtenden (klanten) weten wat voor medicatie je krijgt en waarvoor omdat de medewerkers de privicy van klanten niet in acht nemen.Niet iedereen hoeft te weten wat ik heb en waarvoor ik medecijnen neem !!!Ik overweeg om over te gaan naar een andere apotheek.
jeanine hemmis
18.09.2023
APOTHEEK DE VAART CV
Ondanks dat ik in het verleden niet erg tevreden was over de wachttijd en veel nieuwe gezichten zie is de apotheek duidelijk bezig om te verbeteren. Merkbaar verschil is de 24/7 automaat en ruimere bezorgdienst. Het komt tijdens deze Coronacrisis goed van pas.
Habibe Eren
30.08.2023
APOTHEEK DE VAART CV
Je kan ze nooit telefonisch bereiken. Als je een vraag hebt wordt je pas donderdag teruggebeld, terwijl je maandag belt. Dit is schandalig. Ze hebben ook bijna nooit medicijnen op voorraad.Je vraagt herhaalrecept bij de HA, je gaat naar de apotheek. Krijg je te horen dat je maar morgen moet gaan komen omdat het niet klaarligt. Ze willen nooit op dat moment jou helpen, maar wanneer het hun uitkomt. Dus moet je weer terugkomen. Er werken daar te weinig mensen. Apotheker is heel slim bezig zo.Het liefst gaf ik helemaal geen ster.
nelly hawker
24.07.2023
APOTHEEK DE VAART CV
Niet meer telefonisch bereikbaar, medicijnen besteld op de website, niet gekregen, ook geen terugkoppeling.
Laurean Looman
23.07.2023
APOTHEEK DE VAART CV
Lange wachttijd! Er is nu 1 persoon geholpen in een kwartier tijd. Eén balie is leeg, bij de ander moet van alles uitgezocht worden en dat duurt nu al 25 minuten. Je moet er ruim de tijd voor nemen om hier je medicijnen op te halen! Ondertussen nog 9 klanten voor mij...

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

A. Reitsmakade 37, 1060 SZ Amsterdam
APOTHEEK DE VAART CV