Service Apotheek Dam Anthony Fokkerweg 80, 1223 NG Hilversum

Service Apotheek Dam

44 Beoordelingen
  • vrijdag09:00–17:30
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag09:00–17:30
  • dinsdag09:00–17:30
  • woensdag09:00–17:30
  • donderdag09:00–17:30
Service Apotheek Dam Anthony Fokkerweg 80, 1223 NG Hilversum

Over het Bedrijf

Service Apotheek Dam in hilversum | apotheek dam hilversum | Service Apotheek Dam is de betrouwbare plek voor het verkrijgen van geneesmiddelen, hulpmiddelen, gezondheidsproducten en informatie over ziektebeelden en gezondheidsthema's.

Contacten

Bel Ons
+31356858884
Anthony Fokkerweg 80, 1223 NG Hilversum

Openingstijden

  • vrijdag09:00–17:30
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag09:00–17:30
  • dinsdag09:00–17:30
  • woensdag09:00–17:30
  • donderdag09:00–17:30

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke ingang
  • Rolstoelvriendelijke parking
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Bezorging
  • Ophalen in de winkel

Aanbevolen Beoordelingen

Noentje Mamouny
19.10.2023
Service Apotheek Dam
Heel jammer, na de verhuizing is het niet meer wat het is.Personeel aan de telefoon weet niet wat ze zeggen, je belt ze 3x en men zegt 3x iets te begrijpen en ja hoor, het gaat weer verkeerd.Meneer van dam is een topper en volgens mij de enige die de toko overeind houdt
Bram Sluiter
26.09.2023
Service Apotheek Dam
Van Service" is hier weinig sprake. Het pand ziet er netjes uit maar de wachttijd is altijd lang
Anneke Hagen
23.09.2023
Service Apotheek Dam
Voor de vierde keer op rij is de medicatierol van mijn man niet volledig. Zonder begeleidend briefje erbij. Toen hij dit vorige keer ging melden moest hij thuis de rol ophalen. Geen excuus of wat. Nu komt de rol weer binnen weer zonder de 2 medicijnen. En zelfs telefonisch zijn ze tussen 11.00 en 14.00 niet bereikbaar. En dat noemt zich service apotheek!!!!
Laura Wagenaar
21.09.2023
Service Apotheek Dam
Oeps, ster eraf. Update:Bel ik om te vragen of mijn herhaalrecept wel goed is binnengekomen dat gister al klaar had moeten liggen, zegt het bandje doodleuk dat ze daar geen info over doorgeven vanwege drukte met corona? Pardon? Mijn medicatie is inmiddels op en ik heb bijzonder weinig begrip voor deze boodschap. Handel je recepten goed af en je zult versteld staan hoeveel minder druk je het hebt! Het kost jullie een ster, en daar hebben jullie er al niet te veel van. Neem dat eens serieus!Veel ervaringen van negatieve reviewers komen mij bekend voor:De inschrijving verliep op papier, wat natuurlijk erg ouderwets is en ook voor fouten zorgt die bij handmatig invoeren vaak voorkomen.Sowieso lijkt het een ouderwets ingestelde apotheek. Ik moest mijn medicatie aanvankelijk elke maand komen ophalen omdat het zg. misbruikgevoelige medicijnen zijn. Ten eerste: dat valt best mee ik slik echt geen oxycodin of zo, ten tweede: wat een betutteling! Uiteindelijk via tussenkomst van mijn huisarts opgelost.Er is vaak slechte communicatie tussen apotheek en dokter/assistent (herhaal recepten verkeerd leveren vind ik echt wel slordig en dat is mij 2x gebeurd. Ook al ligt dat volgens mij aan de doktersassistent, de apotheker kan en moet dat makkelijk controleren).Het afhandelen van herhaalrecepten duurt behoorlijk lang. Als je na 11 uur belt, kan je pas 2 dagen later de medicijnen ophalen.Toch nog 3 sterren, want: het is bekend dat er veel leverproblemen zijn met medicijnen, is voor de apotheker ook vervelend. Wachttijden zijn bij apothekers wel vaker lang. Bij mijn oude ging ik standaard boodschappen doen na een nummertje getrokken te hebben. Het personeel is vriendelijk en mss zijn ze met weinig, maar ze hebben ook met personeelstekorten te maken. Fouten liggen niet altijd aan de apotheek, maar ook vaak aan de slordigheid van een doktersassistent of zo.Hoop wel dat ze de lage score eens aangrijpen als een kans om te verbeteren, vandaar ook deze lange review!
Christiaan Mulder
14.09.2023
Service Apotheek Dam
10 min gewacht en als ik eindelijk aan de beurt ben wilt mevrouw mij niet helpen omdat ik geen nummertje heb gehaald. er staat notabene nergens aangegeven dat je een nummertje moet trekken. ook maar 1 bali open en er werkt maar 1 medewerker. haal nooit meer iets hier.
Remy
30.08.2023
Service Apotheek Dam
Als je op zoek bent naar een goede apotheek, dit is het niet. Lang wachten, en fouten maken ze bij mij heel vaak helaas. De werknemers vind ik wel te doen. Mijn medicijnen moeten ze overigens ook eeuwig nog bestellen. Lijkt me sterk dat ik de enige ben die dat medicijn nodig heeft. Je zou bijna denken koop iets groter in zodat je klanten niet iedere keer hoeven te wachten als ze iets nodig hebben.
Eline S
15.08.2023
Service Apotheek Dam
Van een super apotheek in Almere naar hier gegaan... Krijg continue de verkeerde zalf mee voor mijn dochtertje en als je ze er op aanspreekt doen ze moeilijk. Elke. Keer. Weer. Zo irritant.Om nog maar te zwijgen over de onvriendelijkheid hier en wachttijd.
Jolanda Nieuwenhuis
08.08.2023
Service Apotheek Dam
Als ik al mijn negatieve ervaringen hier moet opschrijven dan ben ik nog wel even bezig.. samengevat: laks, lezen niet waardoor er medicatie gegeven word wat de patient niet mag, klant onvriendelijk, geven medicijnen over de datum mee (half jaar).. 2 weke geleden de druppel gehad.. ben er klaar mee.. moest nog 1 medicatirrol afwachten en stap morgen over naar een andere apotheek
E
23.07.2023
Service Apotheek Dam
Ben er vandaag geweest. Ik was aan de beurt en had een kaartje getrokken. Maar ineens drong een meneer voor. Hij gaf wel toe dat het zijn fout was( daarom zei ik niks tegen hem). Maar de mevrouw achter de balie zei dat hij eerder was? Waarom staat er dan een kaart automaat als dingen niet volgens regels gaan gebeuren en als we net als in afrika gaan leven?
Isabelle de Wit
22.07.2023
Service Apotheek Dam
Wachttijden zijn absurd lang, personeel is zeer onvriendelijk.Een medicijn was niet beschikbaar en er werd mij verteld om op eigen houtje maar bij andere apotheken te vragen of ze het op voorraad hadden.

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Anthony Fokkerweg 80, 1223 NG Hilversum
Service Apotheek Dam