Groningse Panden B.V. Ubbo Emmiusstraat 30, 9711 CC Groningen

Groningse Panden B.V.

166 Beoordelingen
  • vrijdag09:00–17:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag09:00–17:30
  • dinsdag09:00–17:30
  • woensdag09:00–17:30
  • donderdag09:00–17:30
Groningse Panden B.V. Ubbo Emmiusstraat 30, 9711 CC Groningen

Over het Bedrijf

Home - Groningse Panden |

Contacten

Bel Ons
+31508200432
Ubbo Emmiusstraat 30, 9711 CC Groningen

Openingstijden

  • vrijdag09:00–17:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag09:00–17:30
  • dinsdag09:00–17:30
  • woensdag09:00–17:30
  • donderdag09:00–17:30

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Services op bedrijfslocatie
  • Online afspraken
  • LGBTQ+ vriendelijk
  • Afspraak verplicht
  • Rolstoelvriendelijke zitplaatsen
  • Veilige omgeving voor transgenders
  • Genderneutraal toilet

Aanbevolen Beoordelingen

Mohammed Kader
21.10.2023
Groningse Panden B.V.
Ik heb 2-3 jaar lang bij groningsepanden een studio gehuurd. Ik ben ten alle tijden geweldig geholpen. Hoewel de bereikbaarheid vaak via mail moet en dus wat dagen kan duren, was iedere probleem zeer snel geregeld. In het begin gaf ik aan dat ik slechte wifi had in mijn studio, waarna ik een 150 euro wifi booster vergoed kreeg en het probleem binnen 1 dag was opgelost. In de huurperiode waren andere problemen ook zsm opgelost.Ik heb nooit een probleem met hun gehad, en dat is het beste wat je kan vragen van je makelaar.Van dag 1 tot het eind een geweldigde ervaring met ze gehad, ik heb ook meerdere vrienden de service van groningsepanden aangeraden.Groeten van een tevreden huurder,Mohammed Kader
Sharona Van benthem
12.10.2023
Groningse Panden B.V.
Hele slechte communicatie en er wordt niet geholpen bij problemen. Anderhalve maand geleden meerdere keren gemaild voor storingen in de warmtepomp. Pas na meerdere mailtjes na drie weken een reactie. Er was volgens Groningse Panden een miscommunicatie geweest. Hier werd toen geen actie op ondernomen. Een paar dagen later kregen we geen warm water meer. De warmtepomp gaf nu meerdere storingen aan. Meteen contact gezocht, meerdere mailtjes gestuurd en geprobeerd te bellen maar geen reactie. Zelf contact opgenomen met het bedrijf wat nu gaat over de warmtepomp maar zij gaven na 4x langs te zijn geweest dat het waarschijnlijk een groter probleem is. Aangezien er in het weekend alleen voor noodgevallen gebeld kan worden maandag in de ochtend meteen contact opgenomen. Ik zou terug gebeld worden door Robert. Dit werd niet gedaan. Nogmaals gebeld en benoemd dat ons geduld op was. Ik werd in de wacht gezet. Zitten inmiddels 1 week zonder warm water en er is geen zicht op wanneer dit verholpen wordt. Er wordt nog steeds niet gereageerd op mailtjes en er wordt niet terug gebeld. Voor 17:00 nogmaals gebeld dat wij nog niet terug gebeld zijn. Er zou voor gezorgd worden dat Robert meteen terug zou bellen. Weer niet gebeurt. Inmiddels vandaag weer meerdere keren gebeld en is ons beloofd dat Marcel contact op zou nemen over de situatie. Nog niet gebeurt en zitten nog zonder warm water. Hele slechte communicatie en voelen ons totaal niet gehoord.
Demi Dijk
09.10.2023
Groningse Panden B.V.
Nu bijna een jaar wonend in onze nieuwe huurwoning via Groningse panden. Super blij met ons appartement! Het werd erg netjes en schoon opgeleverd. Daarnaast verloopt de communicatie altijd prettig en snel. Als er iets is dan wordt het snel opgelost. Erg vriendelijk personeel!
Esmay Liebke
18.08.2023
Groningse Panden B.V.
Slecht, onbeschoft, oneerlijk, traag, onverantwoord. Dit vat dit bedrijf wel samen.Ik heb voor iets minder dan 2 jaar een appartement gehuurd, wat over het algemeen goed verliep. Helaas waren er af en toe wat mankementen, die werden echter door Groningse Panden ook niet opgelost. Steeds weer dit moet u zelf doen"
Jesse Tijsma
09.08.2023
Groningse Panden B.V.
Persoonlijk hadden wij een ontzettend slechte start met Groningse Panden, veel beloftes werden niet nageleefd en bij de oplevering waren er heel veel onduidelijkheden.Maar na een paar duidelijke en serieuze mails van onze kant werd alles uiteindelijk wel netjes opgelost. En ik kan er een heel verhaal van maken wat er allemaal mis ging, maar het mooiste vond ik dat ze het op een persoonlijke manier hadden opgelost, iets wat je vaak niet ziet bij grotere maatschappijen.Na bijna 2 jaar kijken we dus toch erg positief terug op onze verhuurperiode. De klachten worden snel in behandeling genomen en bij een storing wordt direct een melding aangemaakt.Ze zijn verre van perfect, maar sinds we op zoek zijn naar een nieuwe woning merk ik direct dat GP het een stuk persoonlijker oppakt dan vele andere huurmaatschappijen, maar nog wel altijd professioneel blijft.
Patrick G
05.08.2023
Groningse Panden B.V.
3 jaar mogen huren bij Groningse Panden. Goede service, snel antwoord en eigenlijk nooit slechte ervaringen met hun of mijn omwonenden gehad.
Floor Wildeman
02.08.2023
Groningse Panden B.V.
Laatst was iets erg onduidelijk aan de service van Groningse Panden. Daarna via de telefoon te woord gestaan door dhr Kuiper. Super goede service en erg duidelijk uitgelegd. Zeer tevreden. Zeer behulpzaam!
Molina Visser
29.07.2023
Groningse Panden B.V.
Ik en mijn vriend hebben net ons nieuwe appartement via Groningse panden gehuurd en verwachten hier heel fijn te kunnen wonen. Service en communicatie vanuit het bedrijf was uitstekend. Vragen werden de zelfde dag nog behandeld en alles werd meteen helder na de antwoorden! Wij zijn dus heel tevreden en zullen hier nog lang bij blijven!
Milan Kiewied
28.07.2023
Groningse Panden B.V.
Ik heb huren via Groningse Panden als erg prettig ervaren. Het contact was erg fijn en snel. Ik raad huren via Groningse Panden zeker aan!
Kay
26.07.2023
Groningse Panden B.V.
Per 1 Augusts huur ik een nieuwbouw woning via Groningse panden. De quooker die in de woning zat werkte niet naar behoren. Met slechts 1 telefoontje en een korte e-mail stond de monteur binnen 1 week op de stoep. Top service!

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Ubbo Emmiusstraat 30, 9711 CC Groningen
Groningse Panden B.V.