ABN AMRO Houtplein 47, 2012 DE Haarlem

ABN AMRO

62 Beoordelingen
  • vrijdag10:00–17:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag10:00–17:00
  • dinsdag10:00–17:00
  • woensdag10:00–17:00
  • donderdag10:00–17:00
ABN AMRO Houtplein 47, 2012 DE Haarlem

Over het Bedrijf

Kantoor, pinautomaat en openingstijden - ABN AMRO | Naar een ABN AMRO kantoor? Maak dan 'n afspraak. Wilt u naar kantoor voor een geldautomaat of Internet Bankieren? Dan hoeft dat niet.

Contacten

Bel Ons
+319000024
Houtplein 47, 2012 DE Haarlem

Openingstijden

  • vrijdag10:00–17:00
  • zaterdagGesloten
  • zondagGesloten
  • maandag10:00–17:00
  • dinsdag10:00–17:00
  • woensdag10:00–17:00
  • donderdag10:00–17:00

Kenmerken

  • Rolstoelvriendelijke ingang
  • Rolstoelvriendelijke parking
  • Afspraak verplicht
  • Rolstoelvriendelijke lift

Aanbevolen Beoordelingen

Bas van Buuren
26.10.2023
ABN AMRO
2 uur in de rij moeten wachten om pas te activeren, kan niet volgens mevrouw, daarom nieuwe pas moeten aanvragen en is na 2 weken nog niet binnen. heeft me 800 euro gekost en kan niet meer bij mijn geld BEDANKT ABN AMRO
Wil Tollenaar
08.10.2023
ABN AMRO
Met slechts één inloop-bali ABN regiokantoor Houtplein Haarlem,ben je na 25 minuten wachtenen de afwijzing door ABN in 3 minuten,na een half uurtje weer buiten op straat.
hansdenieuwe1
03.10.2023
ABN AMRO
Getracht telefonisch en per email een afspraak te maken. Telefoon niet door te komen. Email, bevestiging van ontvangst gekregen. Reactie 0 zip zero nada. Een bank die of in totale chaos opereert of geen enkele interesse heeft in haar klanten. Deze recensie heeft betrekking op de structuur en leiding van de bank. Niet op individuele medewerkers die wel committed zijn.
wesley van de pol
25.09.2023
ABN AMRO
Zeer slechte zaak. Nadat ik mijn mondkapje was vergeten. En ik met veel pijn en moeite alsnog mijn parkeerkaartje kon laten scannen. Werd ik wel nog even vergezeld met de woorden: en nu wegwezen.Toch vreemd van een bank die klantvriendelijkheid zo hoog in het vaandel heeft.
KOKUSMAKREEL van der Gier
04.09.2023
ABN AMRO
Het Servicenummer is te vreselijk voor woorden... Als je aangeeft dat je klant bent dan moet je 20 minuten wachten, als je aangeeft dat je klant wilt worden wordt je meteen geholpen.Verder mogen ze de A.I. van de computer die je doorverwijst wel eens nakijken.Als je zegt dat je een rekening wilt openen dan geeft ie aan dat als je je saldo wilt nakijken je een ander nummer moet bellen...Een algemeen nummer is sowieso niet het devies... Ik wil gewoon naar mijn kantoor rechstreeks kunnen bellen... wordt er gefrustreerd van...
Joep
22.08.2023
ABN AMRO
Hier kun je pinnen en geld storten in de automaat. Persoonlijk contact met de medewerkers bestaat alleen maar uit doorverwijzen en verontschuldigen. Voor een lullig salaris vangen deze medewerkers de klappen op voor hun rijke bazen die nog steeds bonussen krijgen.Ondertussen de enige ABN AMRO in héél Haarlem voor zover ik weet. Verder alleen maar pinautomaten.Ik mis de goeie oude tijd dat je met je bankboekje geld kon halen aan de balie.Afspraken maken is een moeizaam gedoe. Eigenlijk willen ze je niet zien. We hebben liever dat u het online doet.""
Laurens Hoogenboom
03.08.2023
ABN AMRO
Mijn bank heeft maar 1 informatie desk voor inloop? Moest lang wachten..
June
25.07.2023
ABN AMRO
Bij binnenkomst vraagt een beveiliger waar voor je komt. Om een machtiging te regelen, want online verschijnt er elke x een foutmelding. Beveiliger verwijst ons naar een balie. 20 minuten gewacht, ben je aan de beurt en dan krijg je te horen dat dit alleen online kan. Uitgelegd dat er elke keer een error verschijnt online. Dan een afspraak maken, over een week aan de beurt. Voor zoiets simpels, mijn hemel
miguel gonzalez
25.07.2023
ABN AMRO
Sorry maar wat een luie bank….stortautomaat weggehaald en nu kan je alleen bij die gele lelijke dingen (lastig te vinden) enkel briefgeld storten en munten mag je bij de gamma of praxis doen want logica toch? ze zitten ook zo dicht bij elkaar! Niet erg klantvriendelijk deze taferelen!
Irene Robben-de Leeuw
25.07.2023
ABN AMRO
1 ster is zelfs teveel.Wel eens geprobeerd als nabestaande een rekening op teheffen? Als niet klant, niks vermoedend naar binnen gestapt, met de gedachte dat ik wel geholpen zou worden, weet ik veel dat ik eerst een afspraak moet maken.Ik ga het hele verhaal niet melden, maar wat een onpersoonlijke, harde, benadering van deze bank.Ben 2 dagen bezig geweest, uiteindelijk kreeg ik telefonisch contact met Janny Timmermans, die mij enigzins kon kalmeren, zij verdient wel 100 sterren en ze werkt niet eens in Haarlem...Voor mij geen ABN AMRO bank, als dit de laatste bank is, stop ik mijn geld dan wel in een sok.

Voeg Beoordeling Toe

Kaart

Houtplein 47, 2012 DE Haarlem
ABN AMRO